Søges: Engageret sekretær til Hukommelsesklinikken på Afdeling for Hjerne- og Nervesygdomme

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Savner du nærvær og medindflydelse i hverdagen? At være en del af en afdeling, hvor alle kender alle? Så kom ud til os på Afdeling for Hjerne- og Nervesygdomme (Herlev matriklen) – vi søger en sekretær til vores Hukommelsesklinik.

I Hukommelsesklinikken vil du som sekretær have en stor indflydelse på hverdagen. Du vil være med i planlægningen af den daglige drift og til udrulning af ambulatorier. Du vil have en tæt patient/pårørende kontakt og du vil arbejde tæt sammen med Hukommelsesklinikkens to øvrige sekretærer, læger, sygeplejersker og neuropsykologer. I Hukommelsesklinikken er man en del af et team, hvor alle værdsætter og respekterer hinanden. Vi sætter pris på en humoristisk sans og at vi har en god og uformel omgangstone.

Om os
Vi er en helt unik sekretærgruppe på 10 sekretærer, som alle er enormt engagerede i vores arbejde og i at gøre en forskel for patienterne. Vi sætter en ære i at være ”den røde tråd” i hospitalsverdenen for patienterne. Sekretærerne er alle inddelt i forskellige teams under de enkelte klinikker i neurologisk regi.
Vi har et godt tværfagligt samarbejde, og vi er gode til at justere på arbejdsgangene, hvis der er noget, vi kan optimere og gøre smartere.
Sekretærerne hjælper hinanden på kryds af tværs af klinikkerne, når der er behov for det. Du vil således få kendskab til alle klinikkerne i afdelingen.

Arbejdsopgaverne er bl.a.:

  • SP-arbejde i forbindelse med ambulante besøg (alt fra indkaldelse til afrunding af besøg, ydelseskodning, diagnoseregistrering, registrering af udredningsret, bestilling af div. undersøgelser, mv.)
  • At være tovholder på at få programmerne fuldt booket
  • Udrulning af kalendere for læger og sygeplejersker i Hukommelsesklinikken
  • Andre administrative opgaver
  • Callcenter-funktion
  • Konferencelisteansvarlig
  • Afløsning i vores receptioner (ved sygdom – og ferieafvikling) – oplæring vil finde sted inden da.
Vores forventninger til dig:

  • Uddannet lægesekretær/SAK
  • Rutineret bruger af Sundhedsplatformen
  • Smilende, imødekommende og positiv
  • Du skal være med til at hjælpe vores patienter ved at sørge for den gode dialog med deres pårørende, som er vores tætteste sparringspartnere i forhold til at skabe de bedste forløb for patienterne
  • Høj faglighed - du arbejder struktureret og har fokus på kvalitet i arbejdet og korrekt registrering
  • Pligtopfyldende, åben og fleksibel i forhold til kollegaer og arbejdsopgaver
Vi tilbyder dig:

  • Godt mono- og tværfagligt samarbejde med nærværende kollegaer
  • Mulighed for hjemmearbejdsdage – planlægges løbende, så det passer ind i både dine og afdelingens øvrige aktiviteter
  • Videreuddannelse/kompetenceudvikling
  • Mulighed for på sigt at være praktikvejleder, hvis det ønskes
  • Stillingen er på 37 timer eller efter aftale
  • Arbejdstid i dagstid mandag til fredag
  • Fleksibilitet i hverdagen – vi prøver efter bedste evne at tilgodese, når der er særlige behov for de enkelte sekretærer, så man kan få både arbejdsliv og privatliv til at gå op i en højere helhed – driften skal selvfølgelig hænge sammen, så det kræver, at man som sekretær også tager sin del af ansvaret for dette
  • Mulighed for aftenvagter på vores sengeafsnit for blødninger og blodpropper
Kort om afdelingen:
Afdeling for Hjerne- og Nervesygdomme varetager diagnostik, behandling, pleje og rehabilitering af patienter med neurologisk sygdom fra Planlægningsområde Midt med et optageområde på ca. 435.000 borgere. Vi har årligt 7500 akutte indlæggelser, og 21.000 ambulante kontakter.

Afdelingen består af:

  • Et afsnit for patienter med blodprop og blødning i hjernen med plads til 15 patienter
  • Et alment neurologisk afsnit med plads til 20 patienter
  • Ambulante klinikker: Hukommelse, Sklerose, Epilepsi, Blødninger og blodpropper, Hjerne- og Nervesygdomme, Hovedpine
  • En stor forskningsenhed
Løn
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

For yderligere information kan du kontakte ledende lægesekretær Bonni Erleben på telefon 3868 9851 eller per mail: bonni.erleben.02@regionh.dk

Ansøgningsfrist d. 18.06.24
Ansættelsessamtaler afholdes løbende.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Herlev Hospital, Borgmester Ib Juuls Vej , 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6062394

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet