BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være en del af et dedikeret team, hvor kvalitet, fællesskab og tværfaglighed er i fokus?
Vi søger en engageret social- og sundhedsassistent, der vil indgå i et tværfagligt team sammen med sygeplejersker og andre social- og sundhedsassistenter, som sammen arbejder på at levere pleje af høj kvalitet til vores borgere.
Vi er i gang med at etablere en helhedspleje i Herlev Kommune, og det gør vi blandt andet for, at vores borgere dagligt kommer til at møde de samme dygtige og engagerede medarbejdere.
Din arbejdsdag
Som social- og sundhedsassistent i nattevagt er du i vagt med en sygeplejerske. Du vil samtidig indgå i et samlet nattevagtsteam på i alt 4 kollegaer, hvor I er 2 sygeplejersker og i alt 2 social- og sundhedsassistenter.
Om os
I Herlev Kommunes ældrepleje sætter vi pris på diversitet og tror på, at et stærkt fællesskab skaber de bedste resultater. Vores tilgang til pleje og behandling er kendetegnet ved respekt for borgernes ressourcer, så de kan opretholde deres hverdags aktiviteter og være så aktive som muligt.
Om dig
- Du er autoriseret social- og sundhedsassistent med relevant erfaring.
- Du evner at arbejde selvstændigt såvel som i teams.
- Du har gode kommunikations- og samarbejdsevner.
- Du viser engagement i faglig udvikling og læring.
- Du har respekt for borgerens selvbestemmelse og medbestemmelse.
Det praktiske
Det er en nattevagtstilling i hver 2.uge, i ulige uger.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Vi indhenter straffeattest i forbindelse med ansættelse i Herlev Kommunes ældrepleje.
Hvis du er interesseret i stillingen, så send din ansøgning og CV til senest fredag d. 16.august 2024. Ansættelsessamtaler afholdes i uge 34. Vi ser frem til at høre fra dig og byde dig velkommen i vores team.
Yderligere spørgsmål
Har du spørgsmål til stillingerne er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Malene Kruse, 5130 2317, afdelingsleder Peter Spanggaard-Petersen, 2440 0749 eller afdelingsleder Britta Martinussen 2119 0380
Mød vores medarbejdere
På herlev.dk kan du møde nogle af vores medarbejdere fra forskellige arbejdspladser i kommunen. De fortæller hver især om, hvad de arbejder med, og hvorfor de er glade for deres arbejde.
Søg stillingen
Du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam/uønsket post”.
Om Herlev
Herlev er placeret i hjertet af hovedstadsområdet med en velfungerende infrastruktur. Transportmulighederne til og fra Herlev er gode og bliver forstærket med den kommende letbane og de fire letbanestationer i byen. Samtidig byder Herlev på let adgang til grønne områder. Vi er i fuld gang med at udvikle byen, så den også i fremtiden har et levende handelsliv, en spændende bymidte og er attraktiv at bo og drive virksomhed i.
I Herlev Kommune arbejder vi ambitiøst og målrettet på at sikre, at vores tilbud til borgerne også i fremtiden er på et højt niveau. Det gør vi ved at indrette organisationen med et større fokus på at styrke fagligheden og understøtte dialogen med borgerne, samt forkorte afstanden mellem det lokale politiske niveau og kommunens medarbejdere.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Herlev Kommune, Kommenhaven 17, 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6085991