BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Botilbud Højsletten søger en nysgerrig social- og sundhedsassistent, der har mod på at udforske og kombinere den pædagogiske faglighed i forening med din sundhedsfaglige viden.
Højsletten er et botilbud for voksne med varige psykiske og fysiske funktionsnedsættelser
På Højsletten bor i alt 24 beboere i alderen 26 til 81 år i 3 huse. Beboerne har varige psykiske og fysiske funktionsnedsættelser. I Hus C, hvor den ledige stilling er, bor Højslettens ældste beboere, som er i alderen 52 til 81 år. Flere af borgerne har funktionsnedsættelser.
Personalet på Højsletten er primært pædagoger - og vi har et social- og specialpædagogisk afsæt i tilgangen til beboeren. Ved at have en social- og sundhedsassistent ansat i hvert hus forsøger vi at udvide perspektiverne på beboerne og imødekomme deres behov for både pædagogiske og sundhedsfaglige vinkler på deres udfordringer.
På Højsletten er beboerne i centrum i eget liv
Vi tager udgangspunkt i den enkelte beboers selvbestemmelse, ønsker og behov for omsorg og indflydelse på eget liv ud fra en anerkendende og kommunikativ tilgang. Vi arbejder med beboernes mål og dokumenterer resultatet heraf.
De sundhedsfaglige opgaver
Sundhedsuddannede medarbejdere vil sammen med medicinansvarlige pædagoger have opgaver ift. opdatering og dispensering af medicin samt at medicin- og sundhedsfaglige instrukser effektueres.
Du vil også få ansvar i forhold til den sundhedsfaglige dokumentation både konkret i dagligdagen og i evalueringer af sundhedsfaglige indsatser.
En pædagogisk arbejdsplads
Højsletten er en pædagogisk arbejdsplads. Det er derfor vigtigt at du er nysgerrig på pædagogiske metoder og ønsker at blive en del af det pædagogiske arbejde. Vi arbejder med metoder som KRAP, visuel struktur, Low/High Arousal og vi vægter beboernes selv- og medbestemmelse højt.
Vi lægger vægt på at du
- Er et refleksivt menneske med en anerkendende tilgang til såvel beboere som kollegaer
- Har lyst til at arbejde i en pædagogisk kultur
- Har et godt overblik og formår at holde mange bolde i luften på en gang
- Kan arbejde selvstændigt såvel som samarbejde med andre
- Har erfaring med at arbejde med mål og dokumentation af faglig indsats
- Har gode IT-kundskaber
- Har erfaring med demens
- Har bred erfaring indenfor dit fag
- Har mod til at give kollegaer feedback på handlinger og adfærd
Vi tilbyder
- En arbejdsplads i udvikling
- Engagerede kollegaer
- Synlig og tydelig ledelse
- Indflydelse på tilrettelæggelse af eget arbejde.
- Uforudsigelige men spændende arbejdsdage
- Mulighed for kompetenceudvikling
Praktiske informationer:
Arbejdstiderne er blandede i tidsrummet 7.00-23.00 alle ugens dage. Der vil være en jævn fordeling mellem dag og aften arbejde på hverdage, ligesom der er arbejde hver anden weekend. Det forventes at du deltager i en årlig ferietur på 5 dage.
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingerne er som udgangspunkt fuldtidsstillinger på 37 timer per uge, men der er mulighed for at aftale færre timer, hvis du ønsker det. Løn- og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst. Ved besættelse af stillinger i Herlev Kommune indhentes straffeattest.
Stillingen er til besættelse pr. 1. maj eller efter nærmere aftale.
For yderligere information
Yderligere oplysninger om Højsletten eller stillingen kan søges enten på hjemmesiden www.højsletten-herlev.dk eller ved telefonisk henvendelse til Daglig leder Kristina Friis på tlf. 5122 8370 eller Botilbudsleder Line Ravn Jensen på tlf. 2494 5724.
Ansøgningsfrist
Der er ansøgningsfrist den 26. april 2024 kl. 10.00. Samtaler afholdes løbende og senest den 30. april.
Søg stillingen
Du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam/uønsket post”.
Om Herlev
Herlev er placeret i hjertet af hovedstadsområdet med en velfungerende infrastruktur. Transportmulighederne til og fra Herlev er gode og bliver forstærket med den kommende letbane og de fire letbanestationer i byen. Samtidig byder Herlev på let adgang til grønne områder. Vi er i fuld gang med at udvikle byen, så den også i fremtiden har et levende handelsliv, en spændende bymidte og er attraktiv at bo og drive virksomhed i.
I Herlev Kommune arbejder vi ambitiøst og målrettet på at sikre, at vores tilbud til borgerne også i fremtiden er på et højt niveau. Det gør vi ved at indrette organisationen med et større fokus på at styrke fagligheden og understøtte dialogen med borgerne, samt forkorte afstanden mellem det lokale politiske niveau og kommunens medarbejdere.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Herlev Kommune, Højsletten, 41, 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6020085