Skolesekretær med flair for struktur og administration søges til Kalvebod Fælled Skole

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Trives du i en omskiftelig og livlig skolehverdag, og kan du bevare overblikket, så er det måske dig, vi søger?

Kalvebod Fælled Skole er en nyere folkeskole, som har været under opbygning siden 2016. Næste år åbner vi op for vores 9. årgang og vil dermed være færdigudbygget. Vi er en stor skole med ca. 790 børn og 130 fastansatte.

Du vil blive en del af et velfungerende team, hvor vi støtter hinanden i vores opgaver og spiller hinanden gode til gavn for kvaliteten af skolens virke og kerneopgave. Det er vigtigt for os at gøre vores arbejde godt og samtidig have det sjovt sammen. Vi vægter ordentlighed, medansvar og gensidig tillid og respekt.

Om jobbet
Arbejdet er alsidigt og foregår med reference til og i tæt samarbejde med skolens lederteam. Lederteamet består af en skoleleder, souschef, afdelingsleder og KKFO-leder.

Udover lederteamet vil din nærmeste kollega blive skolens tekniske leder, som du vil dele kontor med. Derudover vil du indgå i et fagligt fællesskab med de andre sekretærer på skolerne i område Amager og særdeleshed i Distrikt Ørestad.

Som skolens sekretær skal du være indstillet på at indtage en central position i organisationen. Du er ofte den første, som folk kommer i kontakt med og møder på skolen. Både fysisk, telefonisk og via mail. For at lykkes i jobbet er det derfor en forudsætning, at du er lyttende, tålmodig og hjælpsom, når ansatte, børn, forældre og samarbejdspartnere henvender sig til skole og KKFO.

I lederteamet/kontorteamet ønsker vi en kollega, der har lyst til et tæt teamsamarbejde, holder af børn og unge mennesker, er ansvarsbevidst, har let til smil, har en positiv indstilling, har gode kommunikative kompetencer, er løsningsorienteret og initiativrig, kan arbejde selvstændigt og i fællesskab og er rummelig.

Faglige kompetencer

  • Er kontoruddannet og har erfaring som skolesekretær eller fra en lignende stilling
  • Er fleksibel og trives i en omskiftelig hverdag med mange forskellige administrative opgaver
  • Kan have flere bolde i luften og stadig bevare overblikket
  • Besidder gode kommunikative evner både skriftligt og mundtligt – også på engelsk
  • Har gode IT-kundskaber
  • Har kendskab til og gerne erfaring med Office-pakken, KMD, KAS, TEA og Kvantum
  • Kan varetage personaleadministration – herunder fravær, vikar og ferieregistrering
  • Kan varetage elevadministration – herunder indskrivninger af nye elever
  • Gerne erfaringer med arbejdet omkring afgangsprøver, karakterindberetning mv.
Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelse ønskes pr. 1. august 2023.

Ved ansættelse indhentes børneattest og straffeattest.

Københavns Kommune har en ligestillingspolitik, der skal sikre, at arbejdspladserne afspejler befolkningssammensætningen i kommunen, samt at ligestillingen mellem kvinder og mænd fremmes.

Yderligere oplysninger
Du er velkommen til at kontakte konst. skoleleder Mads Bruun de Neergaard på 5152 7350 eller 8256 6990 eller souschef Nikita Sandra Jensen på 5121 2847 for yderligere information eller for et besøg på skolen.

Søg via linket senest torsdag den 15. juni 2023
Der indkaldes til samtaler fredag den 16. juni 2023. Der afholdes samtaler mandag den 19. juni 2023 fra kl. 12.00.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192353&DepartmentId=19175&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5843710

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet