Skarp regnskabsassistent til Imerco i Herlev

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for økonomi og regnskab? Har du flair for tal og vil nå i mål med dit team? Så er det måske dig, vi søger til en 30 timers stilling som regnskabsassistent hos Imerco

Vi tilbyder:

  • Stilling i en stor, anerkendt virksomhed med hurtig opstart
  • Fleksible arbejdstider i en 30 timers stilling
  • En konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer

Jobbet

Til Imercos økonomiafdeling i Herlev søger vi en skarp regnskabsassistent, der kan understøtte teamet med at nå i mål med dagens bank- og kreditorafstemninger.

Du bliver en del af et team, der er kendetegnet af hjælpsomhed og tæt samarbejde med dine nærmeste kollegaer. Du skal derfor have lyst til at blive en del af et team hvor det kollegiale fællesskab vægtes og hvor der i afdelingen er masser værdifuld erfaring.
Din leder vil være tæt på dig i opstarten og sørge for, at du bliver introduceret til opgaverne på en god måde.

Arbejdsopgaverne kan variere efter behov i perioden og der vil være mulighed for at udvikle dig i stillingen, hvis din profil tillader det: Arbejdsopgaverne vil i starten primært bestå af:

  • Bankafstemninger
  • Kreditorafstemninger
  • Praktiske og administrative ad hoc-opgaver

Din profil

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke det vigtigste, men vi ser gerne, at du har erfaring fra en lignende stilling og siddet med bankafstemninger og kreditorafstemninger. Som person trives du med rutineprægede opgaver og er grundig og detaljeorienteret i din opgaveløsning. Derudover søger vi en person, der kan nikke genkendende til følgende:

  • Du har flair for IT og tal. (Navision og Excel er de primære arbejdsredskaber)
  • Du har gå-på-mod og er klar til at lære nyt
  • Du er tryg med at arbejde selvstændigt og kan tænke ud af boksen
  • Du er en teamplayer der forstår værdien i at vi hjælper hinanden
  • Er nysgerrig og har gåpåmod i din opgaveløsning

Vigtigst af alt er, at du har gåpåmod og ikke bange for at stille spørgsmål, hvis du mangler svar! Afdelingen arbejder i programmerne: Navision og Excel og det er bestemt en fordel, hvis du har erfaring med disse.

Derudover er det en forudsætning for jobbet, at man behersker dansk i skrift og tale, da al kommunikation samt arbejde foregår på dansk.

Vi søger en, der kan starte med det samme!

Det praktiske

Ansættelsens varighed: Opstarten vil være snarest muligt og perioden er 2-3 måneder med god mulighed for forlængelse og øvrige karrieremuligheder i virksomheden

Arbejdstid: 30 timer om ugen med fleksibilitet i tidsrummet 07:00-17:00.

Arbejdssted: Smedeholm 16, 2730 Herlev, Danmark

Løn: Konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: deltid (30-30 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Moment A/S, Rytoften, 8210 Aarhus V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5987878

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet