Sekretær til lægeligt uddannelsesteam og vagtplanlægning i sundhedssektoren

dato

Vi søger en sekretær til afdelingens lægelige uddannelsesteam og lægelig vagtplanlægning. Vores ønske er at konsolidere det administrative arbejde omkring uddannelse, arbejdsplanlægning, registrering og kursusaktivitet.

Vores uddannelsesteam består af en uddannelsesansvarlige overlæge, en uddannelsesansvarlig afdelingslæge og en uddannelseskoordinerende yngre læge. Vagtplanlægning varetages aktuelt af en sekretær.

Stillingen er på 30 timer ugentligt og ønskes besat pr. 1. februar 2025.

Vi har årligt 55-60 uddannelsessøgende læger igennem afdelingen, herunder læger i KBU, introduktionsstilling, postintroduktionsstilling samt hoveduddannelse. Herudover har vi reservelæger i uklassificeret stilling, medicinstuderende, erhvervspraktikanter samt læger/medicinstuderende på udveksling. Vedrørende vagtplanlægning består afdelingen af 3 større arbejdsområder: kirurgi, medicinsk gastroenterologi og endoskopi. Vagtplanlægning er kompleks, og omfatter udover arbejdsområder mange forskellige vagttyper.


Dine opgaver omfatter bl.a.:

  • Sekretariatsbetjening af uddannelsesteamet, herunder bl.a.:
    • Løbende opdatering af bemandingsoversigt for afdelingens uddannelseslæger inkl. Ændringer i vagtlag og registrering af orlov.
    • Planlægning og effektuering af specifikke uddannelsesforløb (fokuserede forløb) for undergruppe af yngre læger.
  • Opgaver forbundet med opstart og introduktion af nye læger, medicinstuderende og erhvervspraktikanter
  • Opdatering af uddannelseslægers profiler med referater fra vejledersamtaler på uddannelseslaege.dk
  • Vedligeholdelse af vejlederskema og indberetning af vejledertillæg.
  • Koordinering og ekspedition af uddannelses-møder og -samtaler
  • Udvikling og vedligehold af uddannelsesteamets hjemmeside
  • I samarbejde med sekretær for lægeplanlægning at sikre:
    • Løbende udrulning af vagtplaner ift. drift
    • Vagtplan for læger i hele afdelingen
    • Godkendelse af løn
Vi lægger vægt på, at du:

  • er fortrolig med IT herunder Office-pakken
  • har erfaring fra lignende stillinger
  • er positiv og imødekommende
  • tager ansvar og initiativ
  • er åben overfor nye opgaver og IT-systemer
Har du klinisk erfaring f.eks. som lægesekretær vil det være en fordel, men det er ikke et krav.

Ansættelsesvilkår:

  • Stillingen er til besættelse pr. 1. februar 2025 eller snarest muligt.
  • Fastansættelse
  • 30 timer ugentligt
  • Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst
Ansøgningsfrist: søndag den 15. december 2024
Ansættelsessamtaler forventes afholdt uge 51

Ønsker du yderligere oplysning om stillingen, er du velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig overlæge Thomas Korgaard Jensen, tlf.nr. 38 68 16 33, eller mail: thomas.korgaard.jensen@regionh.dk eller Cheflæge Vibeke Parner tlf. nr. 38686160 eller mail vibeke.parner@regionh.dk

Læs mere om Afdeling for Mave- Tarm & leversygdomme her:

https://www.herlevhospital.dk/afdelinger-og-klinikker/Afdeling-for-Mave-Tarm-og-Leversygdomme/Sider/default.aspx



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Herlev Hospital, Borgmester Ib Juuls Vej, 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6155697

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet