Sagsbehandler på det specialiserede voksenområde - Skab sammenhængende indsatser i Herlev Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du Socialrådgiver eller socialformidler og kan du skabe sammenhæng i indsatser for borgere i Herlev Kommune?

Vi søger en sagsbehandler på det specialiserede voksenområde fra 1. september 2024, eller efter nærmere aftale. Stillingen er på 37 timer om ugen. 

I Handicap og psykiatri yder vi råd og vejledning i forhold til lovgivningen samt udreder, målgruppevurderer og træffer afgørelser indenfor servicelovens bestemmelser §§ 82, 84, 85,97,98,100,102,103,104, 105, 107,108,109 og 110. 

Vi anvender voksenudredningsmetoden, VUM, og fra sidst på året VUM 2.0. Vores fagsystem er KMD NEXUS. Teamet består af 7 sagsbehandlere, en faglig koordinator og en afdelingsleder.

Kom og vær med i en ambitiøs udvikling

Som sagsbehandler i Voksenrådgivning skal du facilitere, at borgerne i samarbejde med myndighed oplever sig anerkendt og medinddraget, samt at der træffes helhedsorienteret og sammenhængende afgørelser med det formål, at borgerens egne potentialer udvikles/understøttes, så borgerne oplever progression og selvbestemmelse. 

Efter en nylig organisationsændring er Handicap og psykiatriafdelingen organiseret sammen med udfører området. Vi udvikler nye indsatser sammen og har et tæt samarbejde.

Myndighedsafdelingen er placeret sammen med de 2 andre myndighedsfunktioner på voksenområdet, Hjælpemiddel og Visitation, og er fysisk placeret på Rådhus Hjortespring, hvor Børne- og Familieafdelingen og jobcenter for unge under 30 år ligeledes er placeret.  

Vi tilbyder

  • Et job hvor der er mulighed for faglig og personlig udvikling 
  • Gode kollegaer 
  • Grundig introduktion til opgaven, teamet og kommunen 
  • Arbejdstid med flekstidsordning er fordelt på hverdage, med mulighed for at aftale hjemmearbejdsdage. Ved bemanding af vores fælles § 82 tilbud er arbejdstiden på torsdage til kl. 18.30. 
  • Kan bidrage aktivt, ansvarligt og selvstændigt i et team med fagligt kompetente kollegaer
  • Har humor og øje for et positivt og godt arbejdsmiljø

 

Vi forventer, at du 

  • Har en uddannelse som socialrådgiver eller socialformidler, gerne med erfaring fra myndighedsområdet, det vil være en fordel hvis du har erfaring med sagsbehandling jf. SEL § 100 
  • Har gode kommunikations- og samarbejdsevner, dvs. at din tilgang er engageret og anerkendende i mødet med borgere, pårørende og samarbejdspartnere internt og eksternt
  • Har gode evner til at formulere dig mundtligt og skriftligt
  • Har en systematisk tilgang og interesse for administration og datadisciplin

 

Løn og ansættelse 

Efter gældende overenskomst.

Ønsker du at vide mere 

Du er velkommen til at høre nærmere om stillingen ved at ringe til afdelingsleder Hanne Rebsdorf, på telefon 4452 6135 eller faglig koordinator Tina Vendelbo Nielsen på 4452 8652.

Søg stillingen

Ansøgningen skal vedlægges relevant dokumentation for uddannelse og tidligere beskæftigelse. Ansøgning skal være os i hænde senest onsdag den 14. august 2024 kl. 12. Samtaler bliver afholdt mandag den 19. august 2024. Du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam/uønsket post”.

Mød vores medarbejdere
herlev.dk kan du møde nogle af vores medarbejdere fra forskellige arbejdspladser i kommunen. De fortæller hver især om, hvad de arbejder med, og hvorfor de er glade for deres arbejde.

 

Om Herlev
Herlev er placeret i hjertet af hovedstadsområdet med en velfungerende infrastruktur. Transportmulighederne til og fra Herlev er gode og bliver forstærket med den kommende letbane og de fire letbanestationer i byen. Samtidig byder Herlev på let adgang til grønne områder. Vi er i fuld gang med at udvikle byen, så den også i fremtiden har et levende handelsliv, en spændende bymidte og er attraktiv at bo og drive virksomhed i.

I Herlev Kommune arbejder vi ambitiøst og målrettet på at sikre, at vores tilbud til borgerne også i fremtiden er på et højt niveau. Det gør vi ved at indrette organisationen med et større fokus på at styrke fagligheden og understøtte dialogen med borgerne, samt forkorte afstanden mellem det lokale politiske niveau og kommunens medarbejdere.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Herlev Kommune, Dildhaven, 40, 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6084774

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet