BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi mangler en kollega, der vil være med til at bekæmpe og forebygge rotter i Herlev Kommune samt at føre tilsyn på de tilsynspligtige ejendomme. Udover de daglige opgaver har vi løbende forskellige indsatsområder og kampagner, som gennemføres med baggrund i vores handlingsplan. Selvom alle tre bekæmpere kører alene, er der plads til faglig sparring i hverdagen, og vi har et tæt samarbejde mellem bekæmperne og den administrative medarbejder. Der er også mulighed for at deltage i temadage og kurser om nye bekæmpelsesmetoder og teknikker samt rotters biologi og adfærd.
Kvalifikationer
- Du har R1-autorisation til rottebekæmpelse, eller lyst til at få det
- Du har kørekort B (alm. bil)
- Du kan arbejde selvstændigt og forstår at strukturere din arbejdsdag
- Du kan samarbejde med andre og løse opgaver i fællesskab
- Du er fleksibel og omhyggelig
- Du kan kommunikere på dansk i skrift og tale
- Du har basale it-færdigheder
Det er en fordel hvis:
- Du har kendskab til udformningen af kloakker
- Har erfaring fra en anden politisk ledet arbejdsplads
Vi tilbyder
Vi tilbyder dig:
- et spændende og afvekslende arbejde.
- dygtige og engagerede kollegaer.
- mulighed for at planlægge din arbejdsdag.
- mulighed for at deltage i kurser og temadage.
Vi lægger især vægt på, at du kan optræde imødekommende og myndigt i kontakten til borgerne, samt at du er servicemindet og har et godt humør.
Dit arbejdssted vil være hos Serviceafdelingen, Vesterlundvej 3, 2730 Herlev.
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på fuld tid og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst. Lønnen aftales efter principperne om Ny løn. Stillingen er til besættelse snarest muligt.
Ansøgningsfrist
Ansøgningsfrist er den 19. februar 2024 kl. 20.00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den torsdag den 22. februar 2024.
Få mere at vide
Du kan læse mere om kommunen på herlev.dk. Hvis du vil vide mere om jobbet, kan du kontakte afdelingsleder Frank Nør på 2925 5013 eller sagsbehandler Lars Phoenix på 4452 6469.
Søg stillingen
Du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam/uønsket post”.
Om Herlev
Herlev er placeret i hjertet af hovedstadsområdet med en velfungerende infrastruktur. Transportmulighederne til og fra Herlev er gode og bliver forstærket med den kommende letbane og de fire letbanestationer i byen. Samtidig byder Herlev på let adgang til grønne områder. Vi er i fuld gang med at udvikle byen, så den også i fremtiden har et levende handelsliv, en spændende bymidte og er attraktiv at bo og drive virksomhed i.
I Herlev Kommune arbejder vi ambitiøst og målrettet på at sikre, at vores tilbud til borgerne også i fremtiden er på et højt niveau. Det gør vi ved at indrette organisationen med et større fokus på at styrke fagligheden og understøtte dialogen med borgerne, samt forkorte afstanden mellem det lokale politiske niveau og kommunens medarbejdere.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Herlev Kommune, Turbinevej, 10, 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5978589