Rengøringsservice søger rengøringsledere med forskellige funktioner til rengøring i dagtimerne på hverdage

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du vores nye lederkollega, som brænder for at sikre en rengøringskvalitet i top? Lyder en arbejdsdag med mødetid mellem kl. 05.00 og 06.00 tiltrækkende? Og ønsker du at have fri hver weekend?

Hvis du kan svare ja til disse tre spørgsmål, så er denne stilling lige noget for dig.

KK Rengøringsservice er en kommunal rengøringsenhed med ansvar for rengøring i kommunale bygninger i Københavns Kommune.

Vi er en mangfoldig arbejdsplads med stort fokus på miljørigtig rengøring.

Vi søger snarest rengøringsledere, som skal indgå i arbejdet med varetagelse af daglig rengøring hos vores 900 kunder, der foretages af vores ca. 1250 medarbejdere.

Vi søger fleksible rengøringsledere til fastansættelse på 37 timer om ugen. Du bliver en del af et ledelsesteam med 30 kollegaer.

Dine væsentligste opgaver

  • Ledelse af rengøringsmedarbejdere
  • Ansættelse af rengøringsmedarbejdere
  • Instruktion af medarbejdere
  • Medarbejderbesøg
  • Sikre medarbejdertrivsel
  • Afholdelse af omsorgs- og tjenstlige samtaler
  • Kvalitetssikring af rengøring på lokationer
  • Forestå bemanding med interne vikarer på lokationer/hos kunder
  • Kundebesøg
  • Diverse administrative opgaver i forbindelse med den daglige drift
Vi forventer, at du

  • taler, skriver og læser dansk, samt taler og forstår engelsk
  • har kørekort til kat. B
  • har kendskab til Office pakken
  • har solid erfaring fra rengøringsbranchen og/eller relevant ledelseserfaring
  • har kendskab til INSTA 800
  • kan planlægge dit arbejde selvstændigt
  • har en konstruktiv tilgang til opgaveløsning og samarbejdsrelationer
  • har ledelseserfaring
  • er servicemindet og har fokus på kundeservices
  • er udadvendt og imødekommende
  • er fleksibel med mødetider
Vi kan tilbyde

  • Et ansvarsfuldt og selvstændigt job
  • En dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer og en uformel omgangstone
  • Et åbent kontormiljø
  • En travl hverdag med plads til humor
  • 37 timers arbejdsuge, arbejdstiden vil variere (Der kan forekomme weekendarbejde i begrænset omfang samt ændring i mødetiden fra kl. 06.00 til kl. 05.00)
Organisatorisk placering og referenceforhold
Du er organisatorisk placeret i KK Rengøringsservice under Center for Rengøring i Københavns Ejendomme og Indkøb.

KK Rengøringsservice
KK Rengøringsservice har til opgave at levere, udvikle og optimere rengøringsydelser.

KK Rengøringsservice består af tre områder

  • Driften, der består af 31 distrikter fordelt på tre teams, står for drift af rengøringskontrakterne.
  • Team for driftstræning, står for uddannelse og instruktion af medarbejdere.
  • Vikarkorpsene, står for afløsning for distrikterne.
Ansættelsesforhold
Du ansættes i Økonomiforvaltningen, Københavns Ejendomme og Indkøb, Center for Rengøring.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og pågældende organisation efter principperne i Ny Løn.

I forbindelse med ansættelsesprocessen indhenter vi straffe- og børneattest. KK Rengøringsservice udfylder ikke frigørelsesattest.

Yderligere information
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte driftschef Petrine Skipper Momme på 2485 4241 mellem kl. 10.00 og kl. 12.00.

Tiltrædelse den 1. august 2023 eller hurtigst muligt.

Søg via nedenstående link senest den 4. juni 2023
Vi afholder samtaler løbende.

Københavns Ejendomme og Indkøb
Københavns Ejendomme og Indkøb har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje og for, at vi køber effektivt ind i kommunen. Vores ca. 2.000 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m2. Ligesom vi understøtter kommunens samlede indkøb på ca. 6,5 mia. kr. årligt. Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold samt en professionel indkøbsorganisering frigør vi ressourcer til, at vores 58.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Alt det gør vi ud fra bedste aktuel viden og i tæt samspil med kunder, leverandører og samarbejdspartnere ud fra devisen: Det skal være nemt, effektivt og bæredygtigt. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192003&DepartmentId=19744&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5835310

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet