BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at kvalitetssikre og understøtte den fortsatte udvikling på rengøringsområdet? Så søger vi en rengøringscontroller i Faciliteter i Kultur- og Fritidsforvaltningen
Om os
Faciliteter er en del af Kultur- og Fritidsforvaltningen (KFF) i Københavns Kommune. Du finder os på idrætsanlæg, museer, biblioteker, i kulturhuse, svømmehaller og skøjtehaller. Her har vi sammen ansvaret for udendørs vedligehold, ejendomsdrift og rengøring.
Der stilles store krav til, at vi sikrer, at rengøring og vinduespolering udføres i henhold til vores kontrakt, så bygningerne i KFF fremstår indbydende for borgere og medarbejdere og er tilpasset de lokale forhold og behov.
Om stillingen
Du får en selvstændig og udadvendt position i vores organisation, hvor du vil bruge en stor del af din tid på praktisk opfølgning og kontrol i vores bygninger.
Du får et meget tæt samarbejde med vores servicecontroller, der er ansvarlig for driften af kontrakterne og er tovholder også på den økonomiske del i forhold til vores eksterne leverandører af rengøring, vinduespolering og måtteservice.
Organisatorisk kommer du til at referere til serviceområdechefen for viceværtdrift i KFF.
I samarbejde med vores lokale kollegaer ude omkring i husene og med vores eksterne leverandør skal du bidrage til et godt og konstruktivt samarbejde og sikre, at kvaliteten er på det aftalte niveau.
Du holder løbende møder med vores leverandører i forhold til leverancen og kvaliteten, og du har en stor kontaktflade både internt i vores egen afdeling og til lokale ledere ude på lokationerne.
Du skal have et bredt fagligt kendskab til rengøring og være ekspert i INSTA800, da vores nuværende kontrakt bygger på denne standard.
Du er helt sikkert serviceminded af natur og god til at kommunikere med vores leverandørs repræsentanter og vores interne kollegaer. Det er vigtigt, at du kan se og forstå det lokale behov i de mange forskellige institutioner og derved medvirke til at skabe konstruktive løsninger i en travl hverdag.
Dine opgaver
Dine primære opgaver bliver at kontrollere rengøringen i bygningerne og at have en løbende dialog med interne interessenter og leverandørens repræsentanter, så de medvirker til at sikre, at alle forudsætninger i aftalerne bliver opfyldt. Du gennemfører anmeldte og uanmeldte kvalitetskontroller af rengøringsopgaverne efter de fastlagte kravspecifikationer i kontrakten.
Udover at arbejde med rengøring får du også ansvaret for at følge op på arbejdet med vores eksterne leverandører af vinduespolering, hvor du løbende udfører kvalitetskontroller og er i dialog med og holder møder med leverandørerne. På rengøringsområdet er du også i dialog med vores kollegaer ude på vores mange lokationer.
Om dig
Det er et krav, at du har minimum 4 års erfaring med rengøringsbranchen, herunder minimum 2 års erfaring med kontraktstyring og INSTA800 i offentligt regi og kan gøre dig fortrolig med de øvrige kommende arbejdsopgaver hos os.
Du er – selvfølgelig – fleksibel og vant til at arbejde selvstændigt og træffer nemt beslutninger.
Vi er en organisation, der løbende vil udvikle og forbedre os. Du har derfor blik for, hvor vi kan blive endnu bedre og optimere vores ydelser i forhold til ressourcerne.
Det er nødvendigt med et kørekort for at udføre arbejdet.
Vi tilbyder
Vi tilbyder dig et selvstændigt, alsidigt, fagligt udfordrende og sjovt arbejde i en organisation, der er præget af højt tempo, humor og stort engagement i et uformelt arbejdsmiljø. Du bliver en del af en tværfaglig afdeling med hjælpsomme kollegaer.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er fuld tid (37 timer ugentligt) fleksibelt efter behov i tidsrummet kl. 5.00-16.00. Weekend- og aftenarbejde vil forekomme.
Forventet ansættelse senest den 1. oktober 2023.
Vi indhenter straffe- og børneattest.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
Mere information
For nærmere oplysninger om den ledige stilling er du velkommen til at kontakte servicecontroller Gitte Skovvart Larsen på 3044 9384 eller serviceområdechef Lars Becher på 2363 9602 mellem kl. 10.30-11.00 på hverdage.
Søg via linket senest tirsdag den 25. juli 2023
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 1. august 2023.
Kultur- og Fritidsforvaltningen
Kultur- og Fritidsforvaltningen er Danmarks største kulturforvaltning. Vores arbejdsopgaver spænder bredt fra idræt, kultur og borgerservice til huslejenævn, folkeregister, vielser og afvikling af valg og folkeafstemninger. I Kultur- og Fritidsforvaltningen arbejder vi for at skabe de bedste rammer for kultur- og fritidslivet i København – og i samarbejde med københavnerne at skabe en by, der lever og udvikler sig. Vi er en politisk ledet organisation og har til opgave at understøtte og udleve politiske beslutninger. Alt sammen med det overordnede formål at give københavnerne et bedre kultur- og fritidsliv og være en åben og professionel indgang til Københavns Kommune.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=193345&DepartmentId=22427&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5876825