BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at finde de bedste kandidater indenfor økonomi og løn til vores kunder? Vil du udvikle dine kompetencer indenfor Search og Selection med kolleger, som er blandt de bedste på området? Har du et højt drive, er åben og proaktiv, og samtidig nysgerrig og vedholdende? Så har vi stillingen til dig.
Vi søger lige nu en Rekrutteringskonsulent til vores kontor i Herlev.
Stillingen som Rekrutteringskonsulent er placeret i vores Staffing- og Rekrutteringsteam, og du bliver en del af et team, hvor tillid og respekt er grundfæstet, og hvor du har opbakning og faglig sparring. Vejen fra idé til handling er kort.
Jobbet som Rekrutteringskonsulent hos Accountor
Som Rekrutteringskonsulent hos Accountor har du dine egne opgaver indenfor interim-bemanding, og det vil være dit ansvar at levere den bedste løsning til kunderne. Fokus i rollen vil være på interim-bemandinger samt drive bemandingsprocesser og search på udvalgte opgaver. Du får opbygget et bredt netværk blandt beslutningstagere og kandidater i en bred vifte af virksomheder. I rollen arbejder du tæt sammen med vores salgsteam, og du får samtidig en stor kontaktflade til ledelse og medarbejdere i Accountor. Vi arbejder med AON assessment værktøj, som du vil blive certificeret i, hvis du ikke allerede har certificeringen. Staffing og rekruttering er et prioriteret område hos Accountor Denmark, og du vil derfor referere direkte til Accountor Denmarks direktør.
Dine arbejdsopgaver vil omfatte:
- Rekruttering af økonomi- og lønprofiler til bemandingsløsninger for Accountors kunder
- Afdækning af stillingsprofiler med eksterne ledere
- Search i interne og eksterne databaser
- Afholdelse af interview og sparring med rekrutterende ledere
- Løbende afdækning af kandidatmarkedet via LinkedIn mm., herunder opbygning af pipeline
- Deltage i løbende optimering af annoncering, herunder kanalvalg, indhold og branding
Fokus i denne stilling er Talent Attraction, og at finde de helt rigtige kandidater, der matcher kundernes behov. Salgsafdelingen tager sig af den kommercielle del.
Den rigtige kandidat
Vi forestiller os, at du
- har lysten til at lære og udvikle dig indenfor rekruttering og search
- har stor interesse for rekruttering, gerne med en kommerciel indsigt
- stærke kommunikative evner på dansk og engelsk, samt trives med udadvendt kontakt og opbygning af relationer til kunder og kandidater
- med fordel har erfaring med rekruttering, search og andet arbejde fra en konsulent- eller rekrutteringsvirksomhed.
Som person er du
- proaktiv, positiv og kan tage ansvar, samt trives i en konsulentrolle
- resultatorienteret, vedholdende og arbejder engageret med dine opgaver
- god til at holde overblik, og formår at prioritere dine opgaver
- velfungerende i et miljø, hvor ærlighed, åbenhed og direkte kommunikation er vigtige værdier.
Accountor kan tilbyde dig
- En selvstændig stilling med stort ansvar og råderum i Nordens førende konsulenthus inden for økonomi og HR
- En stejl læringskurve, der både byder på faglig og personlig udvikling
- Du bliver del af et entusiastisk team, der arbejder professionelt og målrettet, samtidig med at der er plads til at have det sjovt
- En stor grad af fleksibilitet og frihed under ansvar.
Tiltrædelse
Snarest muligt (vi venter gerne på den helt rigtige)
Ansøgning
Send venligst dit CV via nedenstående link. Du opfordres til at søge snarest, da indkomne ansøgninger behandles løbende.
Hvis du har yderligere spørgsmål, så kontakt Senior HR- og Rekrutteringskonsulent Stig Bülow på +45 81102921.
Hvem er vi?
Accountor Denmark A/S udbyder finansiel outsourcing og lønoutsourcing for alle typer af virksomheder og organisationer, udlejning af fastansatte økonomikonsulenter samt rekruttering af økonomimedarbejdere på alle niveauer. Vi er en del af Accountor Group som er den største Nordeuropæiske leverandør på sit område og beskæftiger alene i Norden 2.500 økonomikonsulenter. Vi søger en selvstændig kollega, da du kommer til at arbejde meget med frihed under ansvar og selv er ansvarlig for dine arbejdsopgaver og deadlines. Vi har et godt socialt miljø, hvor vi lytter til og hjælper hinanden. Der er meget fleksibilitet hos os og der er rig mulighed for en sund work-life balance, da det er medarbejderens egen opgave at planlægge sin arbejdsdag.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Accountor, Herlev Hovedgade 195, 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5994222