Projektassistent til økonomi- og projektadministration i byggeorganisation

dato

Er du struktureret, serviceminded og har erfaring med økonomi- og projektadministration? Er du klar til at tage ansvar for en vigtig administrativ rolle i en dynamisk byggeorganisation? Så er det måske dig, vi søger!

Om stillingen
Vi søger en projektassistent, der vil spille en central rolle i den administrative understøttelse af Byg og Renovering (BOR) med reference til byggechefen. Som projektassistent får du et spændende og varieret arbejdsområde, hvor du får mulighed for at koordinere og understøtte både interne og eksterne interessenter.

Dine primære ansvarsområder vil være:

  • Økonomiadministration: Opfølgning på økonomi, fakturabehandling og systembrug i SAP og DALUX.
  • Projektadministration: Understøtte og styre projekter i Projekt App, der sikrer effektiv fremdrift.
  • Mødekoordinering: Booking og koordinering af møder, udarbejdelse af dagsordener, referater og mødeforplejning.
  • Dataindsamling og kommunikation: Indsamle, systematisere og formidle relevant information til projektledere og byggechef.
  • Onboardingansvar: Tovholder på onboarding af nye kolleger, oprettelse af systemer og stillingsopslag.
  • Generel support: Understøtte byggechef og projektledere i ad hoc-opgaver og projekter.
Faglige kvalifikationer

  • Struktureret med evnen til at håndtere flere opgaver samtidigt.
  • Dygtig i både skriftlig og mundtlig kommunikation.
  • Fortrolig med it-værktøjer som Word, Excel, Outlook, SAP, DALUX og Projekt App.
  • Evnen til at tænke helhedsorienteret og arbejde målrettet.
  • Erfaring med økonomi og talforståelse.
  • En forståelse for processer og arbejdet i komplekse organisationer.
Du besidder gode samarbejdsevner og har en fleksibel, serviceminded tilgang til både opgaver og kollegaer. Du trives med at spille andre gode og bidrage aktivt til et positivt og produktivt arbejdsmiljø. Derudover er du tilpasningsdygtig og klar til at tage ansvar, hvilket gør dig i stand til at håndtere forskellige udfordringer og arbejdsopgaver effektivt.

Vi tilbyder
Vi tilbyder en spændende og udviklende rolle i en organisation, hvor du bliver en vigtig del af et kompetent og dynamisk team. Hvis du er klar til at tage ansvar og sikre høj datakvalitet samt understøtte både byggechef og projektledere, så glæder vi os til at høre fra dig.

Dine samarbejdspartnere vil være byggechefgruppen, projektlederne, enhedschefen samt økonomiafdelingen. Derudover vil du arbejde tæt sammen med hospitalernes afdelinger, BPU og projektassistentgruppen for at sikre et effektivt og målrettet samarbejde på tværs af organisationen.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår aftales i henhold til gældende overenskomst og dine kvalifikationer.

Stillingen er til besættelse pr. 1. maj 2025.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge og arbejdsstedet er på Rigshospitalet.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte byggechef Hans Christian Andersen på tlf. 2059 6019 eller mail hans.christian.andersen.01@regionh.dk.

Ansættelsesprocedure
Du søger stillingen ved at uploade din ansøgning, CV og relevante uddannelsesbeviser via link i annoncen.

Ansøgningsfrist fredag 21. marts 2025.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Om Center for Ejendomme
Center for Ejendomme er et koncerncenter i Region Hovedstaden, der siden 1. januar 2017 har varetaget regionens ejendomsportefølje på ca. 2 mio. kvadratmeter med alt fra fredede ejendomme til hospitalsbyggeri, samt regionens tværgående logistikfunktion.

Center for Ejendommes består af ca. 800 dedikerede medarbejdere. Ambitionen er at være en stærk og værdsat samarbejdspartner, med et højt fagligt miljø således, at vi sammen med regionens øvrige medarbejdere skaber en god oplevelse for patienterne. I Center for Ejendomme skaber vi en vigtig del af grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen.

Vores arbejde giver mening, fordi det handler om liv. Vil du være med til at gøre en forskel?

Se og læs mere om Center for Ejendomme her.



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Center for Ejendomme, Stationsalléen, 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-03-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5870e6a5-20f0-404d-8c9f-a4900bfd4f04

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet