Personlig assistent i Afdelingen for Hjertesygdomme – Gør en forskel i en dynamisk hverdag!

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du god til at holde overblik, når der er mange bolde i luften, og trives du med stor opgavevariation i hverdagen? Så er dette en stilling for dig.

Afdelingen for Hjertesygdomme på Herlev og Gentofte Hospital søger en erfaren og dygtig personlig assistent til at arbejde tæt sammen med os som afdelingsledelse og vores øvrige stab.

Om stillingen:

I denne rolle vil du spille en central rolle i at hjælpe os med at opfylde vores ambition om at sørge for, at både vores patienter og medarbejdere er "Godt behandlet." Du vil have en varieret hverdag, hvor du får en række forskellige opgaver og arbejder på at aktivere vores strategi for de kommende år. Samtidig vil du have en mere koordinerende rolle, hvor struktur og grundighed er i fokus. Det er vigtigt, at du kan skifte mellem det store overblik og de små detaljer, da begge dele er nødvendige for at opnå succes i denne rolle.

Dine ansvarsområder inkluderer:

  • Sekretariatsfunktion for afdelingsledelsen
  • Kommunikationsopgaver/udarbejdelse af skriftligt materiale
  • Håndtering af klagesager
  • Medansvar for afdelingens daglige drift
  • Mødeadministration
  • Personaleadministrative opgaver
  • Dataindsamling og -analyse
  • Ad hoc opgaver
Vi forventer, at du:

  • Har relevant administrativ eller akademisk uddannelse
  • Har erfaring i en PA-rolle
  • Kan arbejde selvstændigt med fokus på at støtte ledelsens opgaveløsning
  • Har et godt overblik
  • Er serviceorienteret
  • Har en god analytisk sans
  • Har gode it-færdigheder, især i Microsoft Office-software
Du skal også:

  • Skabe en positiv og konstruktiv samarbejdsånd
  • Bidrage til udviklings- og forandringsprocesser med innovative løsninger
  • Trives i et dynamisk arbejdsmiljø
Hvem vi leder efter:

Hvis du er en erfaren personlig assistent/sekretær med organisatoriske evner, og en person, der trives i et dynamisk miljø, så kan du være den, vi søger. Vi leder efter en holdspiller med stærke it-færdigheder, der kan navigere i en travl og uforudsigelig hverdag og opbygge gode relationer.

Hvordan du ansøger:

Hvis dette lyder som dig, så er du måske den, vi leder efter til at spille en afgørende rolle i vores afdeling. Send din ansøgning og CV til Chefsygeplejerske Pernille Roland senest 15.1.2024.

Har du spørgsmål til stillingen kontakt Chefsygeplejerske Pernille Roland på mobil 40203269



Vi ser frem til at høre fra dig

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Herlev Hospital, Borgmester Ib Juuls Vej, 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5961720

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet