Personlig assistent i Afdeling for Kræftbehandling – Gør en forskel i en travl og dynamisk hverdag.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du god til at jonglere med flere opgaver, er du god til at holde overblik, når der er mange bolde i luften og trives med varierede opgaver i hverdagen? Så er dette måske stillingen for dig.

Afdeling for Kræftbehandling på Herlev og Gentofte Hospital søger en erfaren og selvstændig personlig assistent til at arbejde tæt sammen med os som afdelingsledelse og vores øvrige stab.

I Afdeling for Kræftbehandling er der 560 medarbejdere. Din hverdag vil variere fra at løse daglige opgaver, til at arbejde med udvikling og innovation i afdelingen ud fra afdelingsledelsens strategier. Det er vigtigt, at du kan skifte mellem det store overblik og de små detaljer, da begge dele er nødvendige for at opnå succes i denne rolle.

Vi søger en medarbejder, som er:

  • opgave- og løsningsorienteret: sekretariatsfunktion for afdelingsledelsen, kalenderstyring og tovholder for mødeaktiviteter
  • selvstændig: prioritering af opgaver, følge dem til fuldendelse, ansvarlig og har et solidt overblik over sine opgaver.
  • fleksibilitet: HR-relaterede opgaver, lønregistrering, arbejdsplanlægning, økonomiopgaver (godkendelse af regninger, styring af konti), varebestilling og referent.
  • administrativt erfaren: arbejder selvstændigt med fokus på at støtte ledelsens opgaveløsning. Du har erfaring med administrative opgaver og har alsidige IT-kompetencer
  • uddannelse: du har en administrativ eller akademisk uddannelse
Du skal også:

  • have kommunikationsfærdigheder indenfor både det mundtlige og skriftlige sprog
  • bidrage til udviklings- og forandringsprocesser med gode løsninger
  • kunne trives i et dynamisk arbejdsmiljø
  • skabe et positivt og konstruktivt samarbejde
  • være i besiddelse af en god analytisk sans
  • være serviceorienteret
Hvem leder vi efter:

Hvis du er en erfaren personlig assistent/sekretær med organisatoriske evner, som trives i et dynamisk miljø og som også kan navigere i en travl og uforudsigelig hverdag samt opbygge gode relationer - så kan du være den, vi søger.

Vi søger en medarbejder som kan være hos os 32-37 timer/ugentligt.

Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefsygeplejerske Puk Vestergård på 3868 2253.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

  • Ansættelsesdato: 1. maj 2024 eller snarest muligt
  • Ansøgningsfrist: den 7. marts 2024
  • Ansættelsessamtaler: afholdes 13. marts 2024


Dine løn- og ansættelsesvilkår Autoriseret sundhedspersonale med patientkontakt, der er uddannet i et andet EU/EØS-land end Danmark, skal ved ansættelse i Region Hovedstaden, opfylde kravet til sprogkompetencer* i dansk. *Autoriseret sundhedspersonale med patientkontakt, der er uddannet i et andet EU/EØS-land end Danmark, skal ved ansættelse i Region Hovedstaden have bestået en danskprøve (Danskuddannelse 3, som svarer til 9. klasses afgangseksamen) eller som minimum kunne bestå prøven senest 1 år efter ansættelsen, eller have opnået tilsvarende sprogkompetencer i dansk på anden vis. Danskprøven skal bestås med minimum følgende karakterer: • mundtlig kommunikation med karakteren 10 • læseforståelse med karakteren 7 • skriftlig fremstilling med karakteren 7

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Herlev Hospital, Borgmester Ib Juuls Vej , 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6001725

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet