"Optimer logistikken og automatiser processerne hos Region Hovedstadens sundhedsvæsen"

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at optimere og automatisere logistikken på tværs af en af Danmarks største arbejdspladser? Og vil du samtidig være med til at gøre en forskel for sundhedsvæsenet i Region Hovedstaden? Så se her…

I Logistikrådgivning søger vi lige nu en ny kollega, der brænder for at gøre en forskel, som ønsker at arbejde med mange forskelligartede projekter og som sammen med sine kollegaer er i stand til at udtænke regionsfælles løsninger på lokale problemstillinger.

For os handler logistik ikke kun om vare. Det handler også om flowet af personale, mad, medicin, prøver, elevatorer med meget mere. Faktisk mener vi at rigtig meget af det, der foregår på et hospital, handler om og er logistik.

Vores projekter spænder generelt fra små opgaver omkring optimeret depotindretning på de enkelte afsnit til store projekter omkring planlægning af logistik i regionens nybyggerier.

I den aktuelle stilling er fokus i høj grad på at understøtte de mange automatiseringsprojekter, der er i gang rundt omkring i hele regionen. Projekterne omhandler blandt andet løsninger med transportrobotter, servicerobotter, mekanisk vognbuffer, automatisk prøvehåndtering, automatisk affaldssorteringsanlæg, rørpost, automatisk sporing af emner samt automatiserede vaskeanlæg til fx vogne og senge.

Opgaverne omfatter bl.a.:

  • Afdække, indsamle og analysere data, forretningsprocesser mm. med henblik på at identificere områder med automatiseringspotentiale på tværs af regionens hospitaler
  • Videreudvikling- og udbredelse af eksisterende automatiseringsløsninger
  • Sikre vidensdeling og et generelt kompetenceløft på tværs af regionen ift. automatiseringsløsninger
  • Medvirke til etablering af en driftsorganisation for de automatiserede løsninger
  • Sikre aflevering og forankring af løsningerne i hverdagen på hospitalet og hos driftsorganisationen
  • Være sparringspartner for alle i Region H som ønsker at arbejde med et automatiseringsprojekt
  • Medvirke til kravspecificering, dokumentation og afrapportering af projekter/opgaver
  • Rettidig og relevant involvering af vores Regionale IT-organisation (CIMT) i projekterne
  • Projektdeltagelse og/eller projektledelse alt efter opgaven
Udover ovenstående opgaver, som er fokuseret på automatisering, vil du sammen med dine kollegaer i Logistikrådgivning være med til at sikre en forsat optimering af den logistiske effektivitet på tværs af regionen samt at sikre det rette løsningsvalg – lokalt såvel som regionalt. Det gør vi blandt andet ved:

  • Generel rådgivning og faglig sparring indenfor logistik- og procesoptimering
  • Granskning og kvalitetssikring af projektmateriale, herunder byggeprogram, dispositionsforslag, projektforslag og udbudsmateriale
  • Sikre at nye logistikløsninger overholder aftalte standarder
Om afdelingen
Logistikrådgivning er en regional rådgivningsafdeling, der har fokus på at understøtte hospitaler, byggerier og andre interne interessenter med at etablere et sammenhængende, transparent og balanceret forsyningsnetværk i Region Hovedstaden. Vi gør det for at sikre, at det kliniske personale kan bruge deres arbejdstid til patientpleje og for at sikre effektive arbejdsprocesser, som understøtter en sikker forsyningskæde. Derudover arbejder vi løbende på at nedbringe de totale logistikomkostninger i regionen og samlet set på at udvikle logistikområdet til at være en konkurrencedygtig servicepartner.

Vi udvider vores team, da vi ønsker at styrke vores kompetencer indenfor automatisering samtidigt med at vi forsat forankre viden om logistik internt i regionen.

Din profil
Det vigtigt for os, at du som person brænder for logistikudvikling og automatisering samt forstår og kan arbejde med både de konkrete automatiseringsløsninger og de understøttende IT-systemer.

Derudover er det vigtigt, at du er god til at håndtere forskellige interessenter i løbet af hverdagen, er serviceminded og trives i et dynamisk miljø med kollegaer fra mange faggrupper, hvor der er plads til at fordybe sig i detaljen og samtidigt påvirke den overordnede retning for regionens logistikudvikling.

Vi forestiller os, at du har erfaringer med automationsløsninger fra tidligere samt at du på lignende projekter har været med i processen fra idé, over udvikling og test til succesfuld implementering i driften. Derfor har vi også en forventning om, at du har en anvendelsesorienteret og brugbar værktøjskasse ift. automatiseringsprojekter samt generel procesoptimering og projektledelse.

Sammen med os andre skal du være i stand til at oversætte kundernes behov til brugbare løsninger og herigennem bidrage til udvikling af eksisterende drift såvel som til nytænkning af fremtidige innovative logistikløsninger. Vi tror derfor på, at du er nysgerrig på udviklingen af nye løsninger både i og udenfor hospitalssektoren.

Sidste men ikke mindst er det vigtigt, at du har gode kommunikationsevner (mundtligt, skriftligt og visuelt) på både dansk og engelsk samt at du er en teamplayer, som er åben og tillidsfuld i din kommunikation og at du overholder indgåede aftaler.

Vi tilbyder
Vi kan tilbyde dig et job, hvor du har mulighed på at udvikle dig i en hverdag med en stor grad af selvstændighed i opgaveløsningen samt frihed til at planlægge dit arbejde.

Hos os får du et job med alsidige opgaver og udfordringer i en organisation hvor vi udvider, udvikler og nytænker for at kunne imødekomme fremtidens krav til kvalitet og effektivitet.

Du får mange kontaktflader i Region Hovedstaden og kommer til at samarbejde med dygtige og dedikerede kollegaer med vidt forskellige fagligheder – både inden for det administrative område og IT samt inden for byggeri, ejendomsdrift, transport og logistik.

Ansøgningsfrist og kontaktinformation
Stillingen er til besættelse hurtigst muligt og vi afholder derfor løbende samtaler. Din ansøgning skal dog være os i hænde senest mandag d. 19. august.

Løn og ansættelsesvilkår aftales i henhold til gældende overenskomst og dine kvalifikationer.

Vores kontor er fysisk placeret på Gentofte Hospital, men du vil indgå i projekter, som er fysisk forankret på mange af regionens forskellige matrikler.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos Teamleder for Logistikrådgivning Kristian Bille (kristian.bille@regionh.dk) eller Enhedschef for Hospitalslogistik Kristian Kiørboe (kristian.niklas.kiøboe@regionh.dk).

Om Center for Ejendomme
Logistikrådgivning er organisatorisk placeret under CEJ Logistik i Center for Ejendomme (CEJ), som er et koncerncenter i Region Hovedstaden.

CEJ har siden 1. januar 2017 har varetaget regionens ejendomsportefølje på ca. 2 mio. kvadratmeter med alt fra fredede ejendomme til hospitalsbyggeri, samt regionens tværgående logistikfunktion. CEJ består i dag af ca. 800 dedikeret medarbejdere. Ambitionen er at være en stærk og værdsat samarbejdspartner, med et højt fagligt miljø således, at vi sammen med regionens øvrige medarbejdere skaber en god oplevelse for patienterne.

I CEJ skaber vi en vigtig del af grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen. Vores arbejde giver mening, fordi det handler om liv. Vil du være med til at gøre en forskel?

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Center for Ejendomme, Lyskær , 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6091878

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet