En af vores kollegaer har valgt at søge orlov efter endt barsel og en anden har fået nyt arbejde, har vi brug for en ny kollega – og måske er det dig?
Vi er en afdeling med fokus på høj faglighed, flow og gode relationer, som alle vigtige delelementer for, at vores patienter bliver Godt behandlet. Vi udfører ca. 2.500 kirurgiske indgreb årligt, som er en blanding af transurethrale indgreb, kikkertoperationer, mindre åbne indgreb og Robotoperationer. Vores patienter kommer til os med stor variation af kompleksitet, hvilket giver os afveksling i vores daglige arbejdsopgaver og ikke to dage er ens.
Vores kliniske sygeplejespecialist afholder on-boardingforløb for alle nyansatte, hvor der er mulighed for refleksion og sparring. Vi prioriterer at du får en god start i afdelingen og specialet.
Du har indflydelse på din egen vagtplan, da vi arbejder ud fra en grundtanke om, at dit familieliv og dit arbejdsliv skal hænge sammen.
I vores afdeling:
- prioriterer vi høj faglighed i vores daglige arbejde.
- er vi en gruppe imødekommende kollegaer som vægter teamsamarbejde, fællesskabet og vidensdeling højt.
- tilbyder vi daglig vejleder, on-boarding, oplæringsprogram, kompetencekort og mulighed for basis- og efteruddannelse.
- arbejder vi kun i dagstid til kl. 15, 16 eller 18 – hvilket kan give en ugentlig fridag.
- arbejder i lørdagsdagvagt hver 6. lørdag fra kl. 7.30-15.00.
- har vi et godt arbejdsmiljø, som er et fælles ansvar.
- du har lyst og interesse i det urologiske operationsspeciale.
- du besidder gode samarbejdsevner og tænker mono- og tværfagligt.
- du er engageret i egen læring og trives med vidensdeling.
- du har lyst til at bidrage til det gode fællesskab i vores afdeling.
- du kan lide at arbejde ud fra højest faglig kvalitet med vores patienter i fokus.
Lotte, ansat i 2009 og Funktionsansvarlig:
”Vi har et fantastisk teamsamarbejde på stuen, hvilket giver et super godt arbejdsmiljø”.
Camilla K, ansat i august 2024.:
”Her er plads til faglig udvikling gennem teamsamarbejde og faglige diskussioner med mine kompetente kollegaer – samtidig med at vi hygger os og interesserer os for hinanden. Det betyder alt for, at jeg går glad på arbejde”.
Elnaz, ansat i 2018 og Funktionsansvarlig & Daglig Koordinator:
”Arbejdet som operationssygeplejerske er spændende og ingen dage er ens. Vi har et godt tværfagligt samarbejde hvor alle bidrager. Her er plads til faglig udvikling samt en ledelse som altid lytter, hvis man har forslag til forbedring”.
Kan du se dig selv i vores speciale og vil du operationssygeplejen, så hører vi gerne fra dig.
Om afdelingen
Afdelingen for Bedøvelse, Operation og Intensiv Behandling på Herlev Hospital, er en af Region Hovedstadens største afdelinger med ca. 430 ansatte.
Afdelingen er delt op i følgende afsnit: to Operationsafsnit OP1 og OP4 samt OP 2 som er et Dagkirurgisk Afsnit. Herudover to Intensive Afsnit ITA1 og ITA2 hvor ITA2 er et specialiseret team for udvidet behandling (TUB), to Opvågningsafsnit OPV 1 og OPV 2, en Forskningsenhed og et Tværfagligt smertecenter som fysisk er beliggende på Gentofte Hospital.
Vi er en afdeling, der værdsætter det gode arbejdsmiljø og har en positiv og åben tilgang til arbejdet, hvor vi vægter et højt informationsniveau og høj faglighed. I det daglige har vi fokus på et godt udviklings- og læringsmiljø, herunder vægtes vores mentale sundhed og trivsel højt. Vi prioriterer den gode tone og udviser respekt overfor hinanden i både tale og handling.
Vi er sammen om et fælles værdisæt i afdelingen, hvor de bærende værdier er faglighed, tydelighed og forbedring. Vi er en fælles afdeling med mange aktører, som alle arbejder sammen om patienterne med fokus på at yde den bedste behandling til patienter og pårørende og sikregode overgange og sammenhæng i patientens forløb.
https://www.herlevhospital.dk/afdelinger-og-klinikker/afdeling-for-bedoevelse-operation-og-intensiv-behandling/om-afdelingen/Sider/default.aspx
Har du spørgsmål til stillingen eller afdelingen er du velkommen til at kontakte oversygeplejerske Camilla Hostrup tlf. 3868 2744 eller sende en mail camilla.marlene.hostrup@regionh.dk – eller komme en tur forbi afdelingen til en snak og rundvisning.
Vi glæder os til at læse din ansøgning og CV som du sender online via linket herunder
Ansøgningsfrist den 17. november 2025
Samtaler afholdes den 20. november 2025
Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelse pr 1. januar 2026 eller efter aftale. Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst for ikke-ledende personale på Sundhedskartellets område, indgået mellem Dansk Sygeplejeråd og Regionernes Lønnings- og Takstnævn.
Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion, handicap eller etniske tilhørsforhold til at søge stillingen.
Dine løn- og ansættelsesvilkår Autoriseret sundhedspersonale med patientkontakt, der er uddannet i et andet EU/EØS-land end Danmark, skal ved ansættelse i Region Hovedstaden, opfylde kravet til sprogkompetencer* i dansk. *Autoriseret sundhedspersonale med patientkontakt, der er uddannet i et andet EU/EØS-land end Danmark, skal ved ansættelse i Region Hovedstaden have bestået en danskprøve (Danskuddannelse 3, som svarer til 9. klasses afgangseksamen) eller som minimum kunne bestå prøven senest 1 år efter ansættelsen, eller have opnået tilsvarende sprogkompetencer i dansk på anden vis. Danskprøven skal bestås med minimum følgende karakterer: • mundtlig kommunikation med karakteren 10 • læseforståelse med karakteren 7 • skriftlig fremstilling med karakteren 7
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde weekendarbejde
-Arbejdsgiver:
Herlev Hospital, Borgmester Ib Juuls Vej , 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-11-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/8c1827ef-d9d7-4561-a10c-ebb670e16be0