BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi har omstruktureret tre af vores mellem grupper og har derfor brug for tre dygtige medhjælpere eller pædagogiske assistenter i en tidsbegrænset periode fra 16. maj 2024 til og med 31. december 2024.
De to af stillingerne er hver på 30 timer og en af stillingerne er på 35 timer.
Om Lindehaven
Lindehaven er en integreret institution med 118-134 enheder, fordelt på to afdelinger. Afdeling Højen og afdeling Lyngen. Afdelingerne ligger på hver deres matrikel, men tæt på hinanden. Vores åbningstid i Lyngen er fra kl. 7:00 til 17:30 undtagen fredag hvor vi lukker kl. 16:30. I Højen er åbningstiden 6:30 til 17:00 undtagen fredag hvor der lukkes kl. 16:00. Vi forventer at du kan arbejde indenfor hele åbningstiden.
Vi er en institution, der dagligt arbejder med den pædagogiske praksis med stort engagement, nysgerrighed og interesse. Vi er en institution der altid er i udvikling både fagligt som personligt. Vi arbejder med den nye styrkede læreplan og tager dagligt udgangspunkt i planlagte aktiviteter, men følger også børnenes spor i både aktiviteter og i måden vi tilrettelægger og indretter vores læringsmiljø på. Vi er optaget af at skabe de bedste betingelser for vores børn, gennem udvikling af vores praksis, så de daglige pædagogiske handlinger afspejler det fælles mål vi sammen arbejder mod.
Vi søger kollegaer der
- Har et fagligt fundament, der bygger på den systemiske anerkendende tilgang
- Er nærværende og anerkendende i relationer med børn, forældre og kollegaer.
- Er reflekterende i forhold til egen og kollegaers praksis mhp. vedligeholdelse af en positiv udviklingskultur.
- Kan bidrage til en åben og udviklende feedback kultur.
- Ser muligheder i vores uderum og de lege der kan skabes der.
- Har et positivt mindset også når der er travlt.
- Brænder for at arbejde med børn, deres udvikling og trivsel både individuelt, som i skabelse og vedligeholdelse af forpligtende fællesskaber.
- Udstråler engagement og investerer i ”det tredje fælles” for børn, forældre og personale.
- Er rummelig, nuanceret og interesseret i de mennesker, som du omgiver dig med.
- Bidrager til det gode arbejdsmiljø, hver dag, når du træder ind ad døren.
- Har humoristisk sans og kan grine sammen med børn og voksne.
- Kan se værdi i og se muligheder i en udviklende uenigheds kultur.
Hos os kan du forvente:
- En åben personalegruppe der, har masser af humor og hjertevarme.
- En faglig kompetent personalegruppe med masser af erfaring.
- En personalegruppe der arbejder udviklings orienteret, tør være uenige og ser dette som et udviklingspotentiale.
- En stabil personalegruppe.
- At skulle være en vigtig del af vores arbejds- fællesskab, hvor du som medspiller bidrager til åben dialog og udvikling af børnenes trivsel og udvikling gennem positive relationer, betydningsfulde oplevelser, nærvær, fordybelse og glæde.
- At du skal være rummelig og se mangfoldighed som en styrke.
- En engageret personalegruppe der vil børnene, forældrene og hinanden.
Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelse under gældende overenskomst. Lønnen aftales efter principperne om ny løn.
Der indhentes børneattest samt straffeattest i Herlev kommune.
Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er mandag den 20. maj 2024 kl. 12:00.
Vi holder løbende ansættelsessamtaler.
For yderligere information
Ring gerne og aftal en tid for et besøg hos daginstitutionsleder Bente Fürstling på tlf: 44525878 eller på 24404989.
Søg stillingen
Du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam/uønsket post”.
Om Herlev
Herlev er placeret i hjertet af hovedstadsområdet med en velfungerende infrastruktur. Transportmulighederne til og fra Herlev er gode og bliver forstærket med den kommende letbane og de fire letbanestationer i byen. Samtidig byder Herlev på let adgang til grønne områder. Vi er i fuld gang med at udvikle byen, så den også i fremtiden har et levende handelsliv, en spændende bymidte og er attraktiv at bo og drive virksomhed i.
I Herlev Kommune arbejder vi ambitiøst og målrettet på at sikre, at vores tilbud til borgerne også i fremtiden er på et højt niveau. Det gør vi ved at indrette organisationen med et større fokus på at styrke fagligheden og understøtte dialogen med borgerne, samt forkorte afstanden mellem det lokale politiske niveau og kommunens medarbejdere.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Tidsbegrænset ansættelse: deltid (30-35 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Herlev Kommune, Hedelyngen, 233, 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6042975