BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger nemlig en ny kollega til en 37 timers stilling til vores sekretariat.
I sekretariatet hjælper vi afdelingens øvrige personale med administrative opgaver såsom mødeindkaldelse, referatskrivning og besvarelse af telefonopkald. Når vi ikke gør det, varetager vi en masse spændende specialistopgaver inden for mikrobiologi, vagtplanlægning, infektionshygiejne, SoMe, hjemmesideredigering, HR og meget andet.
Vores kollega gennem mange år har valgt at søge andre udforinger i afdelingen, vi har derfor brug for nye kræfter for at kunne løse alle opgaverne. Vi har bl.a. brug for hjælp til:
- Sekretærfunktion for flere faglige teams
- Rollen som superbruger på Puzzel (telefonsystem)
- Telefonpasning (1-2 dage/uge)
- Dokumentstyring i D4-infonet
- Udarbejdelse og redigering af intranet/hjemmeside herunder nyheder og håndtering af vores prøvevejledninger
- Udarbejdelse af internt nyhedsbrev
- Varetagelse af utensilieområdet
- Intern lokalebookning samt udarbejdelse af oversigter.
Vi er et team på 4 dygtige (du bliver den 5.) og engagerede sekretærer samt en leder i alderen 30-67 år. Vi deler som oftest opgaverne 2 og 2, så de fleste opgaver altid er dækket ind.
Vi er en del af Afdeling for Klinisk Mikrobiologi, der beskæftiger ca. 160 medarbejdere, som alle arbejder med håndtering af prøver og prøvesvar fra både hospitals- og praksissektor.
I sekretariatet lægger vi vægt på kvalitet i arbejdet, service og godt humør. Arbejdstiden ligger imellem kl. 7.30 og 16.00 mandag til fredag. Vi har flextid og mulighed for hjemmearbejdsdage (ca. 2/md) efter endt oplæring.
Om dig
Vi forestiller os, du er uddannet inden for administration, er dygtig til opgaver indenfor området, og har godt kendskab til programmerne i Office-pakken. Du er god til dansk, og har gode skriftlige formuleringsevner. Du er kvalitetsbevidst, selvkørende og tager ejerskab over dine opgaver, samtidig med du er hjælpsom og imødekommende. Du behøver ikke have kendskab til mikrobiologi eller sundhedsvæsenet generelt, vi skal nok lære dig det hele, bare du er klar på at lære nyt.
Ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling, og er til besættelse pr. 1. oktober 2024 eller efter aftale. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Ansøgningsprocedure
Har du spørgsmål til stillingen så kontakt os endelig.
Du er også velkommen til at komme forbi til en kop kaffe og en snak.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 27. august.
Ansøgning og CV sendes online via linket.
Sociale medier og hjemmeside
Facebook: https://www.facebook.com/Kliniskmikrobiologi.HGH
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/82951983/
Instagram: Mikrobiologi_paa_HGH
Hjemmeside: https://www.herlevhospital.dk/afdelinger-og-klinikker/Afdeling-for-Klinisk-Mikrobiologi/Sider/default.aspx
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Herlev Hospital, Borgmester Ib Juuls Vej, 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6085237