BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
ERPgruppen har 100% deres fokus på Microsofts nyeste cloud baserede økonomisystem, Dynamics 365 Business Central. De benytter deres eget procesforløb, som de kalder onboarding til idriftsættelse af nye kunder på Dynamics 365 Business Central, som sikrer et enkelt og overskueligt overblik i hele forløbet for både kunder og konsulenter. For at sikre den fortsatte succes søger vi for ERPgruppen til deres nyoprettede kontor i Herlev en:
Onboarding Manager Onboarding af kunder – Dynamics 365 Business Central
ERPgruppen er specialister i at sammensætte den rigtige IT-løsning og hjælper hver dag små- og mellemstore virksomheder med at opnå et effektivt og profitabelt setup ved brug af Microsofts Dynamics 365 Business Central økonomisystem i deres forretning.
Som ERPgruppens Onboarding Manager i Herlev vil du få mulighed for at arbejde med en række forskellige kunder og projekter, hvor du har det umiddelbare ansvar for rettidig leverance, kvalitet og rentabilitet. Der er ikke personaleansvar i stillingen.
I starten vil du have en meget udførende rolle, hvor du har hands-on og du vil være ansvarlig for at sikre implementering af systemet hos kunderne og gennemføre undervisning og træning af brugerne i forbindelse med implementeringen.
Med udviklingen af Herlev kontoret med flere Onboarding konsulenter, vil du få større ansvar som Onboarding Manager, hvor det er dig, som sikrer den overordnede projektstyring, koordinering, opfølgning på tid og økonomi, samt ikke mindst support og faglig sparring til Onboarding konsulenterne.
Der vil blive lagt en individuel udviklingsplan for dig med baggrund i dine kompetencer og erfaring, sammenholdt med ERPgruppens vækstplaner og behov. Du vil derfor få de bedste forudsætninger for at arbejde med kunder og brugere samt udvikle dig yderligere inden for området.
Udpluk af dine arbejdsopgaver:
- Du medvirker til at implementere nye IT-løsninger hos kunderne, hvor du er med fra pre-afklaring, opsætning, implementering og sikrer at kunder/brugere bliver trænet og undervist i brug af system og funktionalitet
- Ansvar for at projekter leveres i henhold til aftale
- Du sikrer opfølgning og afstemning på igangværende projekter
- Du får masser af kontakt til ERPgruppens kunder, hvor du hjælper dem med at bruge Business Central, herunder hjælper med at optimere og effektivisere kundernes arbejdsprocesser i forbindelse med deres nye system
Din baggrund:
Ideelt kommer du fra en stilling, hvor du har arbejdet med implementering af Dynamics 365 Business Central internt i en virksomhed eller fra konsulentbranchen.
Alternativt kommer du fra en rolle, hvor du har været superbruger og deltaget i Dynamics 365 Business Central implementering/opgraderinger og har den nødvendige tværgående forretningsforståelse og indsigt i systemet til at kunne stå for selvstændigt at arbejde med implementering af dette.
Du har en naturlig interesse for IT-systemer og ikke mindst forståelse for, at mennesker og systemer skal arbejde sammen for at opnå en succesfuld hverdag.
Samtidigt bor der et iværksætter-gen og ”go-do” attitude i dig, mens du stadig har den nødvendige strukturerede tilgang til opgaveløsningen og gennemførslen.
Lyder det som jobbet for dig og har du lyst til at udfylde denne udfordrende og spændende stilling, så ser vi frem til at modtage din ansøgning og CV.
Du ansøger ved at bruge ”søg stillingen” funktionen herunder.
Har du spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte Partner,
Bjørn Steen Lauritsen på tlf. nr. 51 32 91 88 eller Selectors® tlf. nr. 72 10 00 30.
Ansøgningsfrist:
Vi søger og ansætter løbende kandidater, men lad os høre fra dig snarest muligt.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Selectors, Bredgade 15,, 6000 Kolding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6075503