Lægesekretær til Afdeling for Røntgen & Skanning, Rigshospitalet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Afdeling for Røntgen & Skanning, Rigshospitalet søger uddannet lægesekretær som ”flyver”
Er du uddannet lægesekretær, kvik på tasterne og positivt indstillet ?. Søger du nye arbejdsopgaver, et rigtig godt arbejdsmiljø og engagerede kolleger ?. Så er en fuldtidsstilling på Rigshospitalets billeddiagnostiske afdeling måske noget for dig. Vi søger en ny kollega til ansættelse snarest muligt. Stillingen er vagtfri.


Om Afdeling for Røntgen & Skanning:
Afdeling for Røntgen & Skanning er en del af Rigshospitalets Diagnostiske Center og yder højt specialiseret diagnostik for Rigshospitalets afdelinger, Færøerne, Grønland samt øvrige hospitaler.
Afdelingen er en tæt samarbejdspartner for de kliniske afdelinger på Rigshospitalet, og spiller derfor en central rolle i kræftpakkeforløb.

Vi laver følgende undersøgelser i afdelingen:
• Konventionel røntgen
• Angiografi (røntgenundersøgelse af blodkar)
• CT(computertomografi)
• MR (magnetisk resonans)
• Ultralyd
• Interventionsbehandling


Afdelingen er beliggende i centralkomplekset samt i Rigshospitalet nye bygning Nordfløjen.
Afdelingen er udstyret med moderne teknologi. Vi arbejder i et specielt RIS/PACS system.


Dine arbejdsopgaver:
• Patientadministrative opgaver
• SP-fejllister – monitorering
• Øvrige monitoreringsopgaver
• Forberedelse af konferencer
• Telefonisk kontakt med patienter
• Modtagelse af patienter
• Telefonisk kontakt med samarbejdspartnere
• Bookning af diverse


Om dig:
• Du skal være uddannet lægesekretær, og have erfaring fra en billeddiagnostisk afdeling
• Du har kendskab til terminologi og anatomi fra forskellige specialer
• Du arbejder selvstændigt, og er god til at prioritere opgaverne i forhold til patientens og afdelingens behov
• Du er imødekommende, positv og har gode samarbejdsevner
• Du kan bevare koncentrationen og overblikket i en dagligdag med travlhed og afbrydelser
• Du ser forandringer som muligheder
• Du er fremfor alt positiv, og bidrager til et godt arbejdsmiljø


Vi tilbyder:
• Fælles/individuel introduktion til afdelingen
• Søde og dygtige kolleger
• Sidemandsoplæring
• Faglig udvikling
• En dynamisk afdeling, som udvikler og ændrer sig i takt med patienternes og samfundets øgede krav til kortere svartider og optimal diagnostisk kvalitet
• Et afvekslende arbejde indenfor et spændende speciale, hvor kerneopgaverne er definerede, er beskrevet af gruppen


Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
Ansøgningsfrist: 19. juni 2023, vi aftaler samtaler 20. juni 2023. Ansøgning inkl. CV, eksamensbevis samt relevante oplysninger sendes via linket i opslaget.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst for Kontor- og IT-personale mellem HK/Kommunal og Danske Regioner.
Stillingen er omfattet af nye lønformer.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Rigshospitalet, Blegdamsvej 9, 2100 København Ø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=250153&DepartmentId=17151&MediaId=4710&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5852383

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet