BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du mod på spændende opgaver i et velfungerende sekretariat? Vi søger en engageret lægesekretær til 30-37 timer ugentligt, med ansættelse hurtigst muligt.
I vores sekretariat lægger vi vægt på selvstændighed, orden og faglig kvalitet, som er med til at skabe det gode patientforløb. Vi er et sekretariat bestående af 8 sekretærer, en SAK-studerende og vores ledende sekretær. Vi har det godt sammen og er gode til hjælpe hinanden samtidig med, at vi har et tæt samarbejde med klinikkens genetiske vejledere, læger og andre faggrupper.
Vi er glade for at arbejde i Sundhedsplatformen og forsøger hele tiden at optimere arbejdsgange og være med på det sidste nye. Derfor er erfaring i Sundhedsplatformen og mod på hele tiden at blive klogere og optimere arbejdsgange til fordel for både patienter og kolleger egenskaber, vi sætter stor pris på.
Vores primære arbejdsopgaver omfatter:
- Almindelige ambulatorieopgaver i Sundhedsplatformen. Det vil sige håndtering af arbejdslister lige fra visitering af henvisninger, booking, kodning, inbasket, filstyring, fejllister, betalingslister til afslutning af patientforløb og alt derimellem som korrespondance, tilknytning af behandlingsansvarlig ressource m.m.
- Håndtering af telefoniske og elektroniske henvendelser fra patienter og andre interessenter.
- Vi adskiller os særligt fra andre ambulatorier ved, at vi arbejder med familieudredning. Derfor er detektivarbejde ift. at søge oplysninger på familiemedlemmer, opstarte stamtræ i vores stamtræssystem PASS samt hente og videregive oplysninger til andre genetiske afdelinger en vigtig opgave.
- I receptionen møder vi patienten med ”ventet og velkommen” og tager imod dem med de opgaver, der hører sig til her: Tjek ind, opdatere oplysninger, skanning af samtykkeerklæringer og mange andre opgaver. Vi har fast bemanding i receptionen, så det vil kun være ind imellem, du skal sidde der.
Vi tilbyder:
- En arbejdsplads med engagerede kolleger.
- Mulighed for indflydelse på egne opgaver.
- Et travlt, men sundt og udfordrende tværfagligt arbejdsmiljø.
- En ugentlig hjemmearbejdsdag, hvis arbejdsplanlægningen tillader det og efter fuld oplæring.
- Ugentlige sekretærmøder.
- Intern undervisning af sekretærerne en gang om måneden.
- Er uddannet lægesekretær (gerne nyuddannet) eller har anden erfaring med arbejdet som lægesekretær.
- Er rutineret bruger af sundhedsplatformen eller har god flair for at lære nye systemer.
- Har kendskab/lyst til at blive oplært i at arbejde i vores stamtræsprogram PASS, laboratoriesystem Logos, HNPCC-registret samt DBCG-registret.
- Har lyst til at indgå i et positivt samarbejde tværfagligt og med dine kolleger.
- Er åben for alle opgaver såvel store som små – og byder ind på nye opgaver.
- Har et positivt sind, kan arbejde, når der er travlt, men også hygge og grine, når der er tid til det.
- Erfaring med Optima er et plus
Ansøgning
Ansøgning skal vedlægges CV, evt. autorisation og evt. referencer. Hvis du ønsker at vide mere om os og stillingen, så kontakt ledende overlæge Bitten Schönewolf-Greulich på tlf. 29 20 48 50 eller per mail bitten.schoenewolf-greulich@regionh.dk.
Du kan læse mere på afdelingens hjemmeside https://www.rigshospitalet.dk/afdelinger-og-klinikker/diagnostisk/genetik eller www.kennedy.dk.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Region Hovedstaden og relevant fagforening.
Ansøgningsfrist: 08.06.23
Ansættelsessamtaler forventes at finde sted inden d.12/6 (skriv i ansøgningen hvis du holder ferie og ikke har mulighed for samtale i den uge)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Rigshospitalet, Blegdamsvej 9, 2100 København Ø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=249778&DepartmentId=21880&MediaId=4710&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5841304