BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vores klinik for kræftsygdomme tarm, endetarmsåbning og lever mangler en lægesekretær/SAK. Vi håber, det er dig, der er den sekretær.
Stillingen er ledig til besættelse pr. 1. januar 2024.
Vi arbejder i lyse lokaler med udsigt, og vi tilbyder dig 5 engagerede kolleger med forskellige baggrunde, som hver især brænder for forskellige områder af faget. Nogle motiveres af at arbejde med koder, andre at booke og andre igen for arbejdet i receptionen. Vi glæder os til at lære dig og dine præferencer at kende.
Sammen bidrager vi til en god hverdag, hvor det er rart at komme på arbejde, og hvor patientens kontakt med vores afdeling er positiv og imødekommende.
Vi har et afvekslende arbejde på en stor afdeling, hvor vi samlet set er over 30 sekretærer, og vi sætter pris på, at vi selv kan tilrettelægge vores arbejdsdag. Vi har mange forskellige opgaver, som alle er centreret omkring at skabe et godt forløb for patienten. I vores arbejde som sundhedsadministrative medarbejdere kommer vi ”hele vejen rundt” om patientens besøg og samlede forløb hos os.
Vi sætter en ære i at overholde de forskellige forløbstider vores afdeling skal leve op til, og vi søger tværfaglige løsninger hvor det giver mening i forløbet. På den måde bidrager vi alle til den fælles opgaveløsning, hvilket skaber bedre patientforløb for patienterne, og bedre arbejdsmiljø for os. Hos os ligger opgaven, der hvor den løses bedst, og det tværfaglige samarbejde med læger og sygeplejersker er prioriteret, værdsat og fungerer rigtig godt.
Hos os får du mulighed for at arbejde med en bred pallette af administrative opgaver:
- Afrunding af ambulatoriestuer, med alt hvad det indebærer
- Skrivning af MDT-konference efter diktat
- Telefonbetjening
- Booking, herunder seriebooking
- Tværfaglige opgaver i tæt samarbejde med sygeplejersker og læger
- Visitation af patienter til vores klinik
- Afløsning i receptionen.
- Du er drevet af at gøre dit bedste for, at patienternes oplevelse bliver så god som muligt
- Du er fyldt med energi og gåpåmod, har et positivt syn på verden, er omgængelig og bidrager til det gode arbejdsmiljø og kollegaskab
- Du ser løsninger frem for begrænsninger
- Du er fleksibel
- Du har en høj grad af faglighed og stolthed i dit arbejde, der også afspejles, når der er travlt.
- Time out 2 x daglig
- Ugentligt sekretærmøde
- Tværfagligt møde hver 14. dag
- Månedlig undervisning
- 1 årlig temadag for hele klinikken
- Mulighed for hjemmearbejdsdage efter aftale
- Mulighed for at deltage i sociale arrangementer.
- er uddannet lægesekretær
- er Sundhedsadministrativ Koordinator
- har solid erfaring fra arbejde som lægesekretær. Kendskab til Sundhedsplatformen er en fordel, men ikke et krav. Vi udarbejder en god oplæringsplan specielt til dig – og følger op, hvis der er noget du mangler.
37 timer ugentlig og løn- og ansættelsesvilkår efter gældende retningslinjer.
Der er fortrinsvis lukket i weekender og søn-/helligdage, men der er varslet op til højst 10 lørdage og 3 søn-/helligdage om året (dette er efter behovet i afdelingen og sjældent).
Ansøgning
Ansøgningsfrist onsdag d. 15. november 2023, kl. 12.00
Samtaler forventes afholdt i uge 47 eller løbende efter behov.
Er du interesseret i at høre nærmere om os eller stillingen, så er du velkommen til at komme forbi eller kontakte ledende lægesekretær Barbara Bøttern på telefon 38 68 92 66.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning og dit CV elektronisk.
Om Afdeling for Kræftbehandling
Afdelingen består af 1 sengeafsnit, 6 ambulatorier samt stråleterapien. Vi behandler mange former for kræftsygdomme, og vores pt. modtager ambulant medicinsk kræftbehandling i vores diagnoseopdelte ambulatorier.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Herlev Hospital, Borgmester Ib Juuls Vej , 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5934794