Lægemiddelenheden på Apoteket søger en sundhedsfaglig medarbejder til indkøb og implementering af lægemidler

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vores kerneopgave er at sikre mest mulig sundhed for pengene. Derfor søger vi på Region Hovedstadens Apotek en sundhedsfaglig medarbejder (erfaren farmakonom eller nyuddannet akademiker) med kendskab til sundhedsvæsenet, som vil være med til at indkøbe, implementere og kvalitetssikre anvendelsen af lægemidler på hospitalerne i Region Hovedstaden.

Vi søger en medarbejder, der arbejder systematisk, er god til tal og kender til hospitalernes arbejdsgange i forbindelse med brug af lægemidler. Du får muligheden for at arbejde tæt sammen med mange forskellige faggrupper, da du har en bred samarbejdsflade på hospitalerne og på sygehusapoteket.

Din hverdag er præget af, at vi skal sikre forsyningen af de nødvendige lægemidler til hospitalerne, så den kan gøre gavn for patienterne. Sammen med dine nye kollegaer skal du derfor bl.a. stå for indkøb af lægemidler og estimere forbruget af lægemidler for at sikre forsyningen samt andre lægemiddelrelaterede opgaver.

Din ansættelse er dels i Indkøb, som sidder på Marielundvej i Herlev og Implementering, som sidder på Bispebjerg Hospital. Din primære arbejdsplads vil være Marielundvej i Herlev

Vi ønsker os en kollega, som har en faglig nysgerrighed og lyst til at sætte sig ind i lægemidlernes anvendelse. Din viden deler du gerne med os andre, og du er i det hele taget dygtig til at kommunikere både eksternt og internt i organisationen. Du kan bevare overblikket og kan lide at udføre mange opgaver på samme tid, uden at miste sans for detaljen.

Som person er du imødekommende, har et smittende godt humør og ønsker hver dag at bidrage til, at vi sammen når afdelingens mål. Samtidig tager du ansvar for og har fokus på dit eget og dine kollegaers gode arbejdsmiljø.

For at trives i jobbet skal du:

  • have lyst til at bidrage til et godt kollegialt fællesskab
  • brænde for optimering af forsyningssikkerheden
  • have fokus på, at lægemiddeløkonomi har en central rolle i vores arbejde
  • overvåge lægemiddelforbruget
  • bidrage i arbejdet med Apotekets tværgående gruppe for rationel farmakoterapi og diverse fagudvalg
  • befinde dig godt i en travl hverdag med mange forskellige opgaver
  • kunne lide at give god og professionel kundeservice samt faglig rådgivning pr. telefon og mail
  • have flair for IT og gerne kendskab til Navision/NAV 2017
Hvem skal du arbejde sammen med?
Indkøb og Implementering er en del af den nyetablerede enhed, Lægemiddelenheden.

Lægemiddelenheden består af 3 afdelinger: Indkøb, Implementering og Information, som ledes af to afdelingsledere og en chef. Vi er i alt 23 medarbejdere med sundhedsfaglig uddannelse. Vi er en samlet gruppe af medarbejdere, som har et højt lægemiddelfagligt niveau og hvor selvstændig opgavevaretagelse vægtes højt. Vi har et tæt samarbejde og er gode til at hjælpe hinanden både i afdelingen, og på tværs af enheden. Vi har et stort socialt fællesskab i personalegruppen med let til grin.

Det tilbyder vi
Du vil få en grundig oplæring på en arbejdsplads med plads til at være menneske. Vi arbejder målrettet med eget ansvar. For os betyder det, at både medarbejdere og ledere har et ansvar for, at hver dag bliver en god dag. Som ansat på nordens største sygehusapotek er der gode udviklingsmuligheder.

Herudover har vi fleksordning og tilbyder en løn, som står mål med stillingens krav og dine kvalifikationer, samt en god pensionsordning.

Vi har i øvrigt et velindrettet motionsrum, mulighed for massage i arbejdstiden, kantine og en aktiv kunstforening.

Apoteket er en røgfri arbejdsplads.

Løn og ansættelse
Vi tilbyder en ugentlig arbejdstid på 37 timer fordelt på ugens fem hverdage med mødetid kl. 8.00.

Løn- og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst.

Ansættelsesstart aftaler vi nærmere.

Flere oplysninger og ansøgningsprocedure
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Pernille Koefod Arrevad tlf. 23 83 98 97 eller chef Annette Friberg tlf. 29 21 55 46

Vi ser frem til at modtage din ansøgning med CV og uddannelsesbevis snarest. Ansøgningsfristen er 15. januar 2024 og vi afholder samtaler løbende.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Region Hovedstadens Apotek, Marielundvej , 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5964761

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet