BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at være en del af en spændende virksomhed i rivende udvikling, hvor du vil få ansvar for optimering samt sikre og løfte den gode kvalitet? Er du kommunikativt stærk og problemløsende? Så læs med her!Vi søger lige nu en kvalitetssikringsmedarbejder, der vil blive en del af et hurtigt voksende og fagspecialiseret oversættelses- og tolkebureau, hvor høj kvalitet og troværdighed er kendetegnet. I stillingen vil du bidrage til udviklingen og den løbende optimering for at løfte kvaliteten og samarbejdet endnu mere.
Om stillingen:
Som kvalitetsmedarbejder vil du få ansvar for professionel og detaljeret håndtering af tilbagemeldinger og sikre, at alle uhensigtsmæssigheder bliver behandlet professionelt. Dit fokus vil være på systematisk forebyggelse af tilbagemeldinger, og det kan derfor ved nogle sager være nødvendigt at finde den præcise årsag, så lignende ikke gentager sig i fremtiden. Du vil desuden få en stor berøringsflade både telefonisk og skriftligt.
Overordnet vil dine arbejdsopgaver omfatte:
- Behandling af tilbagemeldinger og henvendelser fra kunder og tolke samt afdække årsager.
- Customer success-opgaver, herunder opfølgning på kunder og samarbejdet.
- Implementering af tiltag, der kan mindske eller fjerne uhensigtsmæssigheder.
- Bidrage til ideudvikling og implementering af interne procedurer for at højne kvaliteten og serviceniveau.Detta söker vi:For at opnå succes i rollen er det vigtigt, at du trives i situationer, der kan være konfliktfyldte, og samtidig agere roligt og respektfuldt i situationer, hvor der er uoverensstemmelser. Tolkeservice er baseret på mennesker og på menneskelige ydelser, og derfor er det vigtigt, at du motiveres af at arbejde med og være i kontakt med mange forskellige mennesker.
Derudover forventer vi, at du:
- Har erfaring med klagehåndtering, kommunikative opgaver eller lignende.
- Det er en fordel, hvis du har erfaring eller kendskab fra oversættelses- og tolkebranchen.
- Det er en fordel, hvis du har en uddannelse inden for kommunikation og sprog. Det kan fx være sprogpsykologi, pædagogik eller lignende.
- Du har stærke kommunikative evner på dansk og engelsk, både på skrift og i tale.
- Du arbejder analytisk og er god til at eksekvere og kan sikre kvalitet og udvikling.
Vi leder efter dig, der er kvalitetsbevidst og kan arbejde selvstændigt. Derudover har du en evne til at tage ansvar og lederskab for dine arbejdsopgaver.
Praktiske detaljer og rekrutteringsforløbet:
Opstart: Hurtigst muligt
Lokation: Herlev
Stilling: Fuldtid
Løn: Efter kvalifikationer
Rekrutteringsprocessen håndteres af StudentConsulting, og vi opfordrer dig til at sende din motiverede ansøgning og CV via stillingsopslaget på vores hjemmeside. Opstart er snarest muligt, og vi indkalder løbende kvalificerede kandidater til samtale.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringsansvarlige, Monika Thomsen på Monika.thomsen@studentconsulting.com, og Trine Johansen på trine.johansen@studentconsulting.com.
Lyder det som noget for dig? Så ser vi frem til at modtage din ansøgning!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
StudentConsulting, Frederiksborggade, 1360 København K
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5977270