BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du velstruktureret og kan lide at arbejde med kvalitetssikring og dokumentation, og trives du i rollen som koordinator og underviser?
Til en nyoprettet stilling søger vi en medarbejder til at varetage området for kvalitetssikring i CEJ Logistik.
Overordnet vil stillingen indebære ansvar for videreudvikling af kvalitetsstyring i enhed for Transport og Flådestyring, herunder særligt transport af temperaturfølsomme varer samt temperaturlogning af disse under transport.
Du vil få ansvar for at udarbejde et oplæringsprogram i krav til håndtering og transport af varer (bl.a. patientkost, medicin, sterilgods og blodprøver) samt varetage denne oplæring.
Stillingen er med direkte reference til enhedens sektionschef, der har det overordnede ansvar for kvalitetssikring i enhed for Transport og Flådestyring, som er en af tre enheder i Center for Ejendomme - Logistik, der har ansvar for Region Hovedstadens logistik- og forsyningsopgaver.
Vores kunder omfatter regionens hospitaler, sterilcentraler, psykiatriske centre, praktiserende læger og Region Hovedstadens Apotek.
I Transport og Flådestyring vil dine arbejdsopgaver indebære:
- ansvar for at strukturere og vedligeholde enhedens kvalitetsstyringssystem D4 Infonet, herunder
- kvalitetssikre instrukser til chaufførerne (træning, opgaver, afvigelseshåndtering)
- sikre kendskab til (og tage ejerskab for) samtlige procedurer og dokumentation hos relevante medarbejdere i enheden
- sikre logisk struktur for arkivering og versionsstyring af procedurer, instruktioner og dokumentation
- sikre dokumentation for gennemført uddannelse, træning og læsning af instrukser
- sikre procedurer og dokumentation for korrekt udførelse af alle opgaver pr. tur, inkl. rengøring af køretøj
- sikre kvalitet af temperaturovervågning (grænser, kalibrering, alarmer) dokumentation for overholdelse på de respektive ruter
- varetage løbende dialog med enhedens interessenter så som KBA, KMA, Patologi, Apoteket og øvrige kliniske afdelinger i Region H.
- generelt hjælpe organisationen til at overholde procedurer og lovkrav.
Vigtigst er det, at du har kendskab til og meget gerne direkte erfaring med
- udarbejdelse af procesdokumentation, guidelines og detaljerede procedurebeskrivelser
- udarbejdelse af risikovurdering og varetage ansvaret for risikostyring
- kvalitetsstyringssystemer, eksempelvis D4, VIP, WorkZone eller lignende
- UTH håndtering og forebyggelse
- forberede og gennemføre intern audit
Som person er du detaljeorienteret, men med en pragmatisk tilgang til opgaven, og er kommunikativt stærk – både i dansk skrift og tale – og finder arbejdsglæde ved en tæt og konstruktiv dialog med dine kollegaer.
Desuden har du:
- evne og lyst til at arbejde selvstændigt
- lyst til at drive og sikre fremdrift i procesudvikling
- gode pædagogiske egenskaber og lyst til at uddanne og coache kolleger i at efterleve gældende procedurer og regler
I Transport og Flådestyring er det vigtigt for os, at vi skaber et trygt og tillidsfuldt miljø, hvilket gælder både for vores kunder og medarbejdere. Som ansat i Transport og Flådestyring får du også ansvar for at både kunder og kollegaer føler sig trygge og velkomne.
Vi tilbyder dig en spændende stilling med interessante og udviklende arbejdsopgaver. Vi har et uformelt arbejdsmiljø bestående af medarbejdere i alle aldre og køn. Vi vægter trivsel højt, og arbejder hver dag på at skabe og bevare arbejdsglæde. Når du træder ind ad døren hos Transport og Flådestyring vil du uden tvivl mærke den varme og gode atmosfære, der er hos os.
Løn og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge og dit arbejdssted vil være Fabriksparken 22, 2600 Glostrup.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning, CV og relevante uddannelsesbeviser via vores online rekrutteringssystem.
Ansøgningsfristen er tirsdag den 5.marts og vi forventer at holde samtaler løbende.
Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte sektionschef Mirije Medii på telefon 30335616 eller e-mail mirije.medii@regionh.dk
Du kan også læse mere om CEJ på vores hjemmeside regionh.dk/cej
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Center for Ejendomme, Lyskær , 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5983656