Kundekonsulent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Hvem er vi?

Team Olivia er en af de største aktører af omsorgsydelser i Sverige, Norge og Danmark. I Danmark findes følgende virksomheder under Team Olivia paraplyen:

  • Olivia Danmark og Focus People, der udbydere hjælp og støtte i eget hjem
  • Behandlingsstederne Søbæk, der består af skole-og dagbehandlingstilbud og bo- og opholdssteder
  • Omsorg Sjælland, der udbyder hjemmepleje
Team Olivia søger

En kundekonsulent der har en del års erfaring med opsøgende- og relationsopbyggende salg. Vi forventer, at du fra tidligere job har erfaring med personlig kundekontakt, opsøgende salg og styring af egen kundeportefølje.
Vi arbejder med komplekse omsorgsydelser, og søger en kundekonsulent, der sammen med vores dedikerede salgsteam kan øge kendskabet til Olivia Danmark og Søbæk i kommunerne og regionerne i hele landet. Det er en fordel hvis du har erfaring med sundhedssektoren eller den kommunale sektor.


Stillingen som Kundekonsulent

Du bliver en del af salgsteamet, der arbejder på, at sikre virksomhedernes fortsatte vækst på markedet bl.a. ved at videreudbygge de eksisterende relationer i samarbejds kredsen samt ved kreativt, idérigt, og engageret, at udvide kendskabet til Olivia Danmark og Søbæks services og ydelser.
Vi forventer, at du er god til kommerciel tænkning og kan arbejde med fleksible løsninger, der tilgodeser de særlige behov, som kommuner og borgere har. Olivia Danmark og Søbæks målsætning er at være den primære samarbejdspartner, når kommunen skal løse komplekse opgaver på omsorgsområdet, og du skal derfor have tæt kontakt med beslutningstagerne i kommunen og regionen.


Dine kompetencer

Vi leder efter dig, der har solid erfaring med salg, har salgs værktøjskassen i orden, og ikke mindst motiveres af opsøgende salgsarbejde. Du trives med selvstændigt arbejde, og formår at holde overblik over alle processerne i salgsarbejdet. Du har et godt personligt drive og overblik, som du bruger, når du kommunikerer med forskellige fagpersoner, hvor du opleves lyttende, troværdig og nærværende. Du er vant til at arbejde med MS Office, CRM og kan sætte dig ind i brugen af øvrige IT-systemer

Og du drives af at opnå resultater.


Om salgsafdelingen

Salgsafdelingen består af en salgschef og 3 kundekonsulenter. Vi er et lille sammentømret team, på trods af, at vi fysisk er fordelt på Jylland, Fyn og Sjælland. Din arbejdsplads bliver hjemmefra og du kører til kundemøder på Fyn og Jylland. Der vil være enkelte dage, hvor vi mødes på kontoret i Herlev eller i Jyderup. Du vil indgå i salgsteamet samt arbejde sammen med salgschef Birgitte Østergaard, som du også refererer til.

Hvad får du?

En god arbejdsplads med højt til loftet og fokus på det personlige engagement. Da vi er en virksomhed i vækst, får du mulighed for at være en vigtig medspiller i den fortsat rivende udvikling. Vi tilbyder løn og bonus efter kvalifikationer samt en pension- og sundhedsforsikring.

Egen bil er ikke et krav. Du får naturligvis en grundig introduktion til Olivia Danmark, og stillingen.

Hvad sker der nu?

Vi inviterer til samtaler løbende, så skriv gerne til os i dag. Vi anvender tests i forbindelse med rekrutteringsprocessen, så du kan forvente et mindre case-arbejde i forbindelse med en personlig samtale.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte salgschef Birgitte Østergaard på tel. 42360656. Du kan se mere om os på www.oliviadanmark eller dk www.soebaek.dk

Stillingen er med start i januar eller februar 2024, men vi venter gerne på vores nye kollega.

Vi ser frem til at høre fra dig.



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

OLIVIA DANMARK A/S, Hørkær , 2., 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5935119

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet