Kreditorbogholder til spændende design virksomhed

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du lide tingene går stærkt og brænder for at arbejde med kreditorbogholderi – så læs mere her:

Accountor søger på vegne af Gubi A/S en kreditorbogholder, der har erfaring med håndtering af kreditor-opgaver både fra Danmark og udlandet. Er du struktureret, har et højt drive og stor ansvarsbevidsthed, så har vi måske jobbet til dig!

GUBI er en innovativ designvirksomhed, der tilbyder et alsidigt udvalg af luksus møbler, belysning og interiørgenstande til både boliger og firmaer. Firmaet blander glemte ikoner fra fortiden med morgendagens klassikere. Resultatet er visionære kollektioner, der spænder over næsten 100 års historie.

Gubi har en stærk global brandposition med hovedkontor og showroom i København og med salg til hele verden. Firmaet ligger i Nordhavn med fantastisk havneudsigt og tæt på Metro, sundbus og S-tog.

Den nuværende kollega har søgt andre udfordringer, hvorfor vi søger en ny kreditorbogholder til Gubi.

Om stillingen
Du bliver en del af en regnskabsafdeling på 5 personer, og kommer til at beskæftige dig med klassiske kreditoropgaver, såsom at sikre indkommende fakturaer bliver godkendt, betalt og afstemt. Du kommer til at have daglig kontakt til mange forskellige mennesker, både internt og eksternt.

Blandt dine arbejdsopgaver kan nævnes: 

  • Håndtering/udsendelse af fakturaer i ERP systemet Odoo
  • Indscannede fakturaer matches med indkøbsordre i ERP systemet Odoo
  • Bankbetalinger
  • Kreditorafstemninger samt kontakt til leverandører
  • Ad hoc opgaver
Din faglighed
Vi forestiller os, at du har en regnskabsmæssig baggrund og har opnået en god forståelse for kreditor opgaver. Du har med fordel siddet i en stilling med lignende opgaver.

Det vægtes højt, at du har gode kommunikative evner på dansk og engelsk, desuden at du er energisk og i stand til at håndtere et større antal fakturaer løbende, samt har en positiv tilgang til tingene og bidrager til et godt fællesskab.

Du har, som minimum, en uddannelse indenfor kontor og administration - og du har
  • Mindst 2 år praktisk erfaring 
  • God erfaring med håndtering af udenlandske såvel som danske leverandører og moms
  • Godt kendskab til kreditorafstemninger og bankbetalinger
  • Gode kommunikationsevner både på dansk og engelsk
  • Daglig arbejde med MS Office - herunder særligt Excel
Det er vigtigt, at du er fleksibel og har en positiv tilgang til dit arbejde – det forventes samtidig, at du er stabil og kan bevare overblikket, også i pressede situationer.

Ansøgningsproces
Send venligst din ansøgning og CV via nedenstående link. Du opfordres til at søge hurtigst muligt, da vi behandler ansøgningerne løbende. Vi glæder os til at høre fra dig.
Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Su

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Accountor, Herlev Hovedgade 195, 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5928155

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet