Kreativ og selvstændig køkkenmedarbejder til børneinstitutionen Lindehaven ønskes

dato

Børneinstitutionen Lindehaven søger en køkkenperson, der kan lave velsmagende, skøn, nærende og børnevenlig mad. 

Vi har brug for en køkkenmedarbejder, der kan kombinere traditionel og økologisk børnevenlig mad med det innovative grønne køkken. Du skal gerne kunne se værdien og glæden i at have nysgerrige børn omkring dig og kunne imødekomme, at der er små forstyrrelse i løbet af din arbejdsdag. Vi er en institution, der de sidste par år har praktiseret madmodighed, og dette må nogle af måltiderne gerne afspejle. Måltiderne du skal lave, skal være 80 % økologisk og ernæringsrigtig sammensat. Det forventes ligeledes at du kan udarbejde en ugentlig madplan. Du vil skulle varetage opgaven i at tilberede formiddagsmad, frokost og eftermiddagsmad.

Vi går ind for at mindske madspild, men gør os også umage med at øve børnene i at mærke efter, hvornår man er mæt, og derfor gerne må efterlade mad på tallerkenen. Du skal kunne arbejde selvstændigt og have blik for økonomi og overholdelse af faste budgetter.  

Du skal kunne: 

  • Varetage madlavning til ca. 12 vuggestuebørn og ca. 40 børnehavebørn 
  • Lave ugentlige madplaner 
  • Indkøb af mad 
  • Overholdelse af budget 
  • Egenkontrol 
  • Opvask samt rengøring af køkken 

Hos os kan du forvente:

  • Madmodige og glade børn, der sætter pris på genkendelige måltider 
  • Tæt samarbejde med køkkenpersonale i Lindehavens anden afd. Lyngen
  • Gode snakke og grin med personalet 

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfrist fredag den 29. november 2024, kl. 12:00. Vi afholder ansættelsessamtaler løbende.

Løn og ansættelse
Stillingen er på 22 timer og din daglige arbejdstid vil i udgangspunktet være kl. 8.30-13.00. Stillingen er ledig pr. 1. januar 2025.

Ansættelse under gældende overenskomst. Lønnen aftales efter principperne om ny løn. Der indhentes børneattest samt straffeattest i Herlev kommune. 

Har du spørgsmål? 
Ring gerne og aftal tid for et besøg på 4452 5878 eller på 2440 4989 hos leder Mette Correll. 

Mød vores medarbejdere
herlev.dk kan du møde nogle af vores medarbejdere fra forskellige arbejdspladser i kommunen. De fortæller hver især om, hvad de arbejder med, og hvorfor de er glade for deres arbejde.

Søg stillingen
Du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam/uønsket post”.

 

Om Herlev
Herlev er placeret i hjertet af hovedstadsområdet med en velfungerende infrastruktur. Transportmulighederne til og fra Herlev er gode og bliver forstærket med den kommende letbane og de fire letbanestationer i byen. Samtidig byder Herlev på let adgang til grønne områder. Vi er i fuld gang med at udvikle byen, så den også i fremtiden har et levende handelsliv, en spændende bymidte og er attraktiv at bo og drive virksomhed i.

Vi udvikler den kommunale service med udgangspunkt i, at alle medarbejdere har et ansvar for helheden samt modet og kompetencerne til at træffe beslutninger. Vi skaber et Herlev i fremgang, som fortsat er præget af stærke fællesskabsinstitutioner, lokalt medansvar og aktiv deltagelse, hvor alle kan udfolde sig. Et Herlev, hvor de stærke vedbliver med at bidrage til at løfte de svage, og hvor progression for borgerne er fundamentet i vores tiltag og ydelser.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Herlev Kommune, Hedelyngen 233, 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-11-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6150163

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet