BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en energisk og engageret lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator med flair for at koordinere patientforløb? Har du gode samarbejdsevner og er fyldt med energi og gåpåmod. Så er det dig, vi søger!
Som vores nye kollega vil du være den første kontakt, patienter møder i forbindelse med deres patientforløb i Afdeling for Hjertesygdomme. Du vil have spændende opgaver i vores hjerteambulatorie, hvor din indsats vil gøre en stor forskel for både patienter og klinikere. Vi tilbyder dig ikke kun et job, men også en mulighed for at blive en del af et nært samarbejdende team på ni kolleger med forskellige baggrunde og kompetencer.
Vi tilbyder:
- En sekretærgruppe med en vision – at skabe de bedste patientforløb for vores patienter bl.a. ved at overholde patientrettigheder, servicemål og lovgivning,
- En bred vifte af sundhedsadministrative opgaver med direkte kontakt til patienter og pårørende, både ansigt til ansigt og telefonisk.
- Et dynamisk og tværfagligt samarbejde med en fantastisk gruppe af læger og sygeplejersker.
- En afdeling med fokus på det gode patientforløb og hvor den sundhedsadministrative medarbejders indsats er meget værdsat.
- Arbejde med hele patientforløbet i Sundhedsplatformen, som løfter både arbejdsglæde og faglig stolthed.
- Udviklings- og uddannelsesmuligheder i henhold til Herlev og Gentofte Hospitals strategi, herunder sundhedskommunom moduler.
- Er nysgerrig, positiv og løsningsorienteret.
- Tager ansvar for dine opgaver og følger dem helt til dørs.
- Arbejder struktureret og selvstændigt, da vores patientforløb kræver en god portion koordinering.
- Er en god kollega, der bidrager til et godt arbejdsmiljø og tværfagligt samarbejde.
- Du har en baggrund som lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator, gerne med erfaring fra ambulatorier.
- Du har bredt kendskab til Sundhedsplatformen.
- Du bidrager aktivt til et positivt arbejdsmiljø
- Du er fleksibel og kan arbejde effektivt, selv når tempoet er højt
- Fuldtidsstilling med dagvagter og mulighed for hjemmearbejdsdag.
- Vi søger den helt rigtige profil til vores team og venter gerne på den rette kandidat – en som dig, der har høj faglig stolthed og kan bevare overblikket, selv når det går stærkt.
- Vi tilbyder et tilrettelagt introduktionsforløb og grundig oplæring, så vi glæder os til at modtage din ansøgning.
Vi har mange korte patientforløb i Afdeling for Hjertesygdomme og det stiller krav til både faglighed og kommunikation. Vores kerneværdi er, at patienterne er de vigtigste personer i vores afdeling, og at de ikke er besværlige eller forstyrrende, men grunden til, at vi er her. Vi ønsker, at afdelingen er kendt for at være åben og samarbejdsvillig, og du skal være ambassadør herfor ved at vægte samarbejde højt - både internt og eksternt.
I efteråret 2024 står hjerteområdet over for en større omstrukturering, hvor al invasiv behandling af hjertesygdomme samles på det nye Hjertecenter Hovedstaden, Rigshospitalet og Gentofte. Derudover skal alvorligt syge akutpatienter fra planområde Midt samles på Herlev Hospital. For Afdeling for Hjertesygdomme betyder det, at sengeafsnit og ambulatorie på Gentofte-matriklen skal flytte til Herlev-matriklen, og dermed bliver afdelingen samlet her til gavn for både patienter og personale.
Du kan se mere om Afdeling for Hjertesygdomme og Herlev og Gentofte Hospital på www.herlevhospital.dk.
Herlev og Gentofte Hospital har ambitionen ”Godt behandlet” som ved konkrete handlinger skal gøre en forskel for både for patienter, pårørende og personale og derved give personalet en stolthed i det daglige arbejde. Du kan læse mere om dette på hospitalets hjemmeside.
Har du lyst til at høre mere om stillingen og vores afdeling, er du meget velkommen til at komme på besøg til en kop kaffe eller te og se vores afdeling. Kontakt da Charlotte Lind Jørgensen for en aftale.
Ansøgningsfrist:
Fredag d. 18. oktober 2024
Samtaler forventes afholdt i uge 43.
Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte:
Sundhedsadministrativ leder Charlotte Lind Jørgensen, tlf.: 3868 4052.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Herlev Hospital, Borgmester Ib Juuls Vej , 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6122586