BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til arbejde med drift og vedligehold af vores 250.000 kvm. store bygningsmasse på Frederiksberg og Bispebjerg hospitaler? Så vil du få muligheden for at arbejde med en bred porteføje af ejendomme, lige fra de gamle fredede bygninger, til de helt nyopførte bygninger.
Jobbet
Opgaverne er mange og alsidige, og du kommer i stor stil til selv at styre og planlægge din arbejdsdag.
Det er dig der har det store overblik, og sikrer at alle opgaver bliver løst til tiden, og til rette kvalitet – og selvfølgelig pris. Det gør du ved at koordinere arbejdet og uddelegere opgaverne til 12 interne håndværkere, eller en af vores mange samarbejdspartnere.
Vi bruger Dalux FM, og det er en bærende del af det arbejde vi laver, så du har sandsynligvis arbejdet med Dalux før. Du ved alt om hvordan opgaveflowet er i Dalux. Du ved også hvordan man søger, opretter filtre, registrer tid og opretter assets.
Du har også kontakten til de eksterne håndværkere, og tilkalder dem når der er opgaver som vi ikke selv kan løse internt. Det indebær at gennemgå tilbud, fakturaer, serviceaftaler og meget mere.
Du har en byggeteknisk baggrund, måske som tømrer, bygningskonstruktør eller lignende, og så har du et godt overblik og en god evne til at koordinere.
Om os Drift og Teknik 2
Vi er en alsidig skare, med en bred vifte af kompetencer, som sammen sikrer driften af Bispebjerg og Frederiksberg hospitaler. Der er masser af frihed, både i planlægningen, og i løsningen af opgaverne, og der er altid en til at hjælpe når man har brug for det.
Du kommer til at koordinere arbejdet for bygningsteamet, og vil blive en del af vores Fagkoordinator-team, som består af 3 medarbejdere. Bygningsteamet står for alt fra vedligeholdelse af de gamle vinduer på vores fredede bygninger, at få lavet nyt linoleumsgulve på en afdeling til at få malet en afdeling, ja alt hvad der har med bygninger at gøre.
Om dig
Vi leder efter en person som kommer med en positiv og løsningsorienteret tilgang, som er stærk til at koordinere
Du er den rette kandidat, hvis du har:
- en bygningsteknisk uddannelse
- erfaring med at koordinere fagligt stærke medarbejdere
- erfaring med Dalux FM
- erfaring med at arbejde med eksterne leverandører
- erfaring med serviceaftaler og tilbud
- erfaring med fakturagodkendelse (SAP)
Ansættelsesvilkår
Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen, heri også betalt frokostpause. Arbejdstiden vil ligge placeret inden for tidsrummet 6:30 til 16:30 fordelt ud over en 5-dages arbejdsuge.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst med mulighed for tillæg efter dine kvalifikationer.
Ansøgningsprocedure
Vi ønsker stillingen besat pr 1. november 2024.
Ansøgningsfristen er 8. september 2024.
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Dan Bohmann på telefon: 20 46 21 97 eller på email: Dan.Bohmann@regionH.dk eller du kan læse mere om Center for Ejendomme
Send din ansøgning, CV, samt uddannelsesbeviser online via linket her på siden.
Om Center for Ejendomme
Center for Ejendomme (CEJ) er det koncerncenter i Region Hovedstaden, som varetager regionens ejendomsportefølje på ca. 2 mio. kvadratmeter.
Sammen skal vi drive og optimere de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt stå for relaterede ejendomsservices.
Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig ”Ventet og Velkommen”, overalt hvor de kommer på regionens matrikler.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Center for Ejendomme, Lyskær , 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6099316