Koordinator til sundhedsadministrative opgaver i fertilitetsklinik og gynækologiske ambulatorier

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for det sundhedsadministrative område? Og har du flair for overblik og struktur krydret med en imødekommende personlighed? Så er det måske dig, vi søger til vores nyoprettede koordinatorfunktion!

Du bliver en del af vores administrative funktioner både i Fertilitetsklinikken og i vores gynækologiske ambulatorier, hvor du er den første, vores patienter møder på deres rejse gennem sundhedssystemet. Du er ansigtet udadtil, og du trives med patientkontakt - både personlig og telefonisk.

Du får en bred kontaktflade med mange forskellige faggrupper, og du vil sammen med dine nærmeste sekretærkollegaer være en del af afdelingens administrative grundsten. Dit falkeblik holder styr på opgaverne, og du har en skarp næse for, hvilken opgave du skal løse først.

Om stillingen

Dine primære arbejdsopgaver består af en bred vifte af administrative opgaver, som strækker sig over alt fra callcenterfunktion til diverse patientrelaterede, administrative opgaver i Sundhedsplatformen og Formatex.

Dine opgaver vil bl.a. omfatte:

  • Håndtering af henvisninger
  • Modtagelse af patienter og pårørende under hospitalets ambition: Godt behandlet
  • Booking af tider
  • Administrere arbejdslister og registreringsopgaver
  • Varetagelse af callcenterfunktion
  • Administrere ressourceplaner
Dine opgaver som driftskoordinator

Data og registrering er vigtige elementer i styring af afdelingens administrative drift. Derfor vil du som driftskoordinator have et særligt ansvar inden for dette område, så dine kollegaer løbende har en god og opdateret registreringspraksis, og dermed kan være med til at levere tidstro og korrekt data til ledelsen. Du trives med udviklingsopgaver og har gode evner inden for kommunikation og formidling.

Som driftskoordinator har du ligeledes ansvar for at holde struktur i de forskellige teams og deres opgaver samt sikre et godt informationsflow.

Din stilling er nyoprettet, og derfor er det vigtigt, at du har mod på udvikling og har lyst til at gribe nye opgaver på tværs af vores subspecialer.

Om dig

Du er den rette kandidat, hvis du:

  • Er uddannet som lægesekretær, sundhedsadministrativ koordinator eller har anden sundhedsadministrativ erfaring fra lignende stilling
  • Er fortrolig med Sundhedsplatformen og har flair for at koordinere, skabe overblik og løse mange administrative opgaver på tværs af teams
  • Har stort indblik i data og registrering
  • Har erfaring med undervisning og udarbejdelse af vejledninger
  • Er en holdspiller og ved, at det er gennem samarbejde, at du når længst
  • Er fleksibel og mødestabil
  • Er ansvarsfuld og initiativrig
  • Kan arbejde selvstændigt og struktureret
Som person har du evnen til at samarbejde og skabe relationer på tværs af faggrupper. Du er af natur hjælpsom og serviceminded over for både patienter, pårørende samt kollegaer. Du ønsker at indgå i et lærerigt miljø, hvor du har rig mulighed for at videreudvikle dine administrative kompetencer.

Om os

Afdeling for Kvindesygdomme, Graviditet og Fødsler på, Herlev Hospital består af flere subspecialer såsom gynækologi, urogynækologi, graviditet, fødsler, barsel og selvfølgelig fertilitet.

Du bliver en del af hele afdelingens fantastiske team af sekretærer. Vi er 22 sekretærer i alt, og vi glæder os til at få dig ombord. Du får søde og hjælpsomme kollegaer, som vil høre, hvad du har lavet i weekenden, og som er kendetegnet ved godt humør og en god omgangstone.

Sekretærerne sidder spredt i små teams, men er gode til at hjælpe på tværs. Vi arbejder på kompetenceudvikling, så man på sigt kan varetage flere funktioner, og dermed skabe variation i arbejdsopgaver. Ydermere har vi i år introduceret Min Karrierevej til understøttelse af faglig vækst og personlig udvikling. Herunder kan vi også tilbyde formel efteruddannelse.

Du vil selvfølgelig få grundig oplæring i arbejdsopgaverne ud fra dit faglige niveau og vil blive tilknyttet en mentor, som vil hjælpe dig godt ind i afdelingen.

Ansættelsesvilkår

Stillingen er på 32 timer i dagtiden og er til besættelse pr. 1. december eller efter aftale.

Ansøgningsfrist den 20. oktober 2024.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler onsdag den 23. oktober 2024.

Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende HK-overenskomst.


Ansøgningsprocedure

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Sundhedsadministrativ leder Anastasija Bagge på tlf. 23 80 99 54 eller mail: anastasija.izabella.cenobia.bagge@regionh.dk

Send din ansøgning, CV samt uddannelsesbeviser online via linket her på siden.

Vi glæder os til at møde dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (32-32 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Herlev Hospital, Borgmester Ib Juuls Vej , 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6126149

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet