BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
PHARMA Administrationen søger en engageret sekretær til løsning af personaleadministrative og kommunikationsopgaver. Stillingen er en fast fuldtidsstilling med tiltrædelse 1. november eller tidligere.
Om os
PHARMA Administrationen er en fælles administration, som betjener de to institutter, der forsker og uddanner kandidater inden for lægemiddelfremstilling og lægemidlers virkning i kroppen. Læs mere om os på Institut for Farmaci – Københavns Universitet (ku.dk) og Institut for Lægemiddeldesign og Farmakologi – Københavns Universitet (ku.dk)
Administrationen består af 17 medarbejdere, der beskæftiger sig med opgaver inden for personaleadministration, økonomi, kommunikation og sekretariatsbetjening af vores ca. 500 ansatte og to ledelser.
På det personaleadministrative område bistår vi ved rekruttering, forlængelser og ansøgt afsked af teknisk administrativt personale og forskere i tæt samarbejde med institutledere og den centrale HR-afdeling på det Sundhedsvidenskabelige Fakultet. Derudover har vi ansvar for registrering og opfølgning på ferie og fravær for alle medarbejdere.
På kommunikationsområdet varetager vi opdatering af de to institutters intranet og internt, udarbejder nyhedsbreve og feed til informationsskærme. Vi vedligeholder vores SoMe kanaler og understøtter vores forskere med at skabe synlighed omkring deres forskning og vores uddannelser.
Dine arbejdsopgaver
Som vores personaleadministrative sekretær vil du få ansvar for rekruttering, forlængelser af medarbejdere og håndtering af vores mange gæsteforskere og -studerende i samarbejde med en kollega. Derudover vil du ved behov blive inddraget i diverse ad hoc opgaver i vores sekretariatet, så som betjening af vores receptioner.
På kommunikationsområdet får du opgaver med vedligehold og opdatering af internet og intranet, nyhedsskærme og vedligehold af medarbejderoversigter m.m.
Din profil
Det er afgørende, at du har erfaring med:
- Personaleadministrative opgaver
- Sekretariatsbetjening i bred forstand
- Office pakken på superbrugerniveau og flair for nye IT-hjælpeværktøjer
- Journalisering
- Vedligehold af intranet og internet
- At arbejde på engelsk i både skrift og tale. De to institutter har mange udenlandske forskere, og derfor er vores arbejdssprog ofte på engelsk
- Du har en stor arbejdskapacitet og kan holde mange bolde i luften
- Du er nysgerrig og har lyst til at lære nyt
- Diskretion falder dig naturligt, samtidig med at du er opsøgende og serviceminded.
- Du holder af store som små opgaver og sætter en ære i at løse begge dele
- Du ser det at levere service til tiden som en kvalitet
- Du er motiveret og god til at begå dig og kommunikere med kolleger, ledere og medarbejdere
Du bliver ansat på Institut for Farmaci og Institut for lægemiddeldesign og farmakologi, Københavns Universitet. Stillingen er på fuld tid (37 timer/uge) der kan aftales deltid.
Ansættelsen sker efter gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og HK/STAT og OAO-S fællesoverenskomst med indplacering i løngruppe 3, sats 1. Der vil være mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.
Spørgsmål
Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte administrationschef Birthe W. Houe på e-mail: birthe.houe@sund.ku.dk.
Ansøgning
Du skal indsende din ansøgning elektronisk ved at klikke på "Søg stillingen".
Ansøgningsfristen er d. 31/8 2023. Vi forventer at afholde samtaler i uge 37 og 38.
Din ansøgning må gerne være skrevet på dansk/engelsk (max 1 side) og omfatte følgende:
- Dit CV inkl. uddannelse og tidligere ansættelser,
- Sprogkundskaber og andre relevante kvalifikationer
- Kopi af dit uddannelsesbevis
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
KU - SUND - Kbh Ø , Institut for Farmaci, Universitetsparken 2, 2100 København Ø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1307&ProjectId=159580&DepartmentId=19208&MediaId=4632&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5891866