BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Trives du i et stærkt fagligt miljø, hvor du bliver udfordret? Så vælg en karriere i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, som arbejder for velfungerende markeder, der skaber vækst og høj forbrugervelfærd. Vi er 350 engagerede kollegaer, der ligesom du brænder for at gøre en forskel.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens kommunikation spænder bredt, så vi arbejder med de fleste målgrupper og vælger formidlingskanaler herefter. Stillingen som kommunikationsstuderende i Center for Kommunikation kan ses som et supplement til studiet, og den giver mulighed for at opbygge kompetencer inden for web, SoMe og presse.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen informerer om konkurrenceforhold, udbudsregler, vandsektorregulering og meget mere. Desuden er styrelsen samlingspunkt for alle myndigheders information til forbrugerne, og vi løser kommunikative opgaver for Forbrugerombudsmanden.
Opgaver
Center for Kommunikation arbejder med Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens interne- og eksterne kommunikation og med den offentlige forbrugerportal forbrug.dk.
Som student skal du bl.a.:
• løse ad hoc opgaver inden for kommunikation
• udarbejde indhold til SoMe
• bidrage til den løbende evaluering af kommunikationen
• bidrage til den daglige drift af Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmesider, herunder fjerne døde links samt skjule eller udgive indhold
Du
Du er i gang med en relevant uddannelse inden for kommunikation og har mod på et studiearbejde, som giver dig et indblik i en bred vifte af kommunikative opgaver. Du er velformuleret, har fokus på at skabe resultater og har forståelse for, at den daglige drift også er en vigtig del af opgaveløsningen.
Det er en fordel, hvis du er udadvendt og en teamspiller, men du skal også evne at arbejde selvstændigt. Derudover lægger vi især vægt på, at du:
• kan vinkle og målrette et budskab til de relevante modtagere
• er opsøgende over for den digitale udvikling og kender til trends
• er fleksibel i tilrettelæggelsen af dine opgaver
• har erfaring i Photoshop og også gerne InDesign
• har erfaring med Umbraco eller andre CMS-systemer
Vi
Vi har høje ambitioner på dine vegne. Vi arbejder strategisk med kommunikation og har fokus på at skabe resultater, der gør en forskel i samfundet.
Vi er ni medarbejdere med forskellig kommunikationsfaglig baggrund, heraf en studerende.
Hverdagen er præget af engagement og arbejdsglæde samt en positiv tilgang til kolleger og nye udfordringer. Vi taler åbent med hinanden, og vi lægger stor vægt på, at du hele tiden udvikler dig fagligt og personligt.
For yderligere oplysninger kontakt kommunikationschef Hanne Arentoft på har@kfst.dk eller tlf. 25 54 77 88.
Klik her for at læse mere om Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens arbejde for velfungerende markeder.
Generelt
Din ansættelse vil ske i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK.
Arbejdstiden er gennemsnitlig 16 timer om ugen. Din mødetid skal ligge inden for normal arbejdstid, men vil være fleksibel og vil kunne aftales med din chef uge for uge. Der er mulighed for læsefri op til eksaminer.
Ansøgningen sendes via Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens elektroniske ansøgningsmodul, som findes på www.kfst.dk/service-menu/job/ledige-stillinger. Din ansøgning med CV og karakterudskrifter skal være modtaget senest den 18. juni 2023. Vi forventer at afholde samtaler i uge 23.
Tiltrædelse snarest muligt.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=168642&DepartmentId=6208&MediaId=338&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5843386