Kunne du tænke dig et spændende job, hvor du kommer til at arbejde med både analog og digital kommunikation til medarbejdere og patienter? Brænder du for at dele den gode historie, og har du interesse for sundhedsvæsenet? Så er du måske vores nye kommunikationskonsulent!
Hos Afdeling for Kvindesygdomme, Graviditet og Fødsler søger vi en kommunikationskonsulent på 30 timer ugentligt per. 1. januar 2025. Vi er en afdeling i rivende udvikling og ønsker en kommunikationskonsulent, som kan indgå i vores mangeartede projekter. Du skal bidrage med at varetage både intern og ekstern kommunikation. Lige nu har vi fx fokus på at forbedre vores arbejde med patientinddragelse og fælles beslutningstagen og søger derfor en kommunikationskonsulent, som har erfaring inden for dette.
Vi har fx på fødeafdelingen haft et øget fokus på tilknytning og rekruttering af jordemødre, som vi nu ønsker, skal være et fokus for hele afdelingen. Derfor har vi påbegyndt en lang række spændende kommunikationsindsatser, der skal være behjælpelige med at løse denne opgave. Derudover har vi et stærkt fokus på at øge vores indsats om den digitale kommunikation til vores patienter blandt andet via vores hjemmeside og vores sociale medieplatforme, hvilket du også skal være med til at facilitere.
Om stillingen
Opgaveporteføljen indenfor kommunikation i afdelingen er meget bred, og vi søger derfor en kommunikationskonsulent, som kan drive og arbejde selvstændigt med kommunikationsindsatserne i afdelingen i tæt samarbejde med ledelsen og hospitalets kommunikationsafdeling.
Du vil indgå i staben til afdelingsledelsen, og du referer til chefjordemoderen som din nærmeste leder. Du skal kunne lide at være drivende ift. din egen kommunikationsfaglighed, da dine opgaver ofte er båret af din selvstændighed. Du vil dog have en bred kontaktflade i afdelingen med mange interessante fagprofiler, som du skal lave content for.
Du kommer på daglig basis til at have følgende ansvarsområder:
- Opdatere afdelingens hjemmeside
- Opdatere afdelingens intranetside
- Udarbejde spændende stillingsannoncer
- Drive vores sociale medieplatforme (Instagram og LinkedIn)
- Lave presseklip
- Løbende udarbejde grafisk materiale såsom plakater og handouts i tæt samarbejde med regionens grafiske afdeling
- Være redaktør på afdelingens ugebrev
Dine kommunikationsopgaver vil afspejle denne brede opgaveportefølje, og nogle af opgaverne vil også komme til at skifte i takt med de forskellige projekter, vi er i gang med.
Vi søger dig, der…
- … har erfaring med at arbejde inden for hospitalsverden – gerne inde for det obstetriske speciale
- … brænder for at arbejde med kommunikation
- … er selvledende, proaktiv, udadvendt og energisk
- … er god til at idéudvikle
- … er særlig god til at generere content på sociale medier
- … er løsningsorienteret og har lyst til at indgå i dialog
- … har gode IT-kompetencer og kan fx arbejde med billedredigering og Canva
- … har kendskab til CMS-systemet SharePoint2019 – dette er dog ikke et krav
- … er stærk til at kommunikere tydeligt – både internt og eksternt på skrift og i tale
- Fleksibilitet i arbejdet
- En spændende hverdag med højt tempo
- Grundigt kendskab til forskellige kommunikationsfærdigheder
- Gensidig respekt mellem kollegaer
Afdeling for Kvindesygdomme, Graviditet og Fødsler varetager ca. 5.500 gravide, fødende og barslende patienter årligt. Vi vægter det samlede patientforløb, høj faglighed og udvikling som de bærende værdier i afdelingen. Vi ser graviditet, fødsel og barsel som en helhed, og vi arbejder med stor tværfaglighed for at skabe de bedste betingelser for den ambulante-, akutte-, fødende- og barslende patient.
Afdelingen består af ca. 475 ansatte fordelt på to subspecialer: gynækologi og obstetrik. Afdelingsledelsen udgøres af en cheflæge, en chefjordemoder og en chefsygeplejerske, som altid stræber efter, at afdelingens drift glider som smurt, samt at medarbejderne trives i deres individuelle roller.
Du læser mere om vores afdeling her.
Du kan også finde os på Instagram: @livetpaafoedeafdelingen_herlev
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 30 timer ugentligt. Du bliver ansat på gældende overenskomst.
Vi ønsker stillingen besat pr. 1. januar 2025.
Ønsker du at høre nærmere om stillingen? Så er du meget velkommen til at kontakte Chefjordemoder Vibeke Spring Lafrenz på tlf. 20 36 69 03.
Ansøgningsfristen er d. 27. november 2024.
Vi holder ansættelsessamtaler d. 3. december 2024.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (30-30 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Herlev Hospital, Borgmester Ib Juuls Vej, 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 27-11-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6148491