BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Avenida Consult rekrutterer på vegne af Synoptik én IT-systemadministrator.
Synoptik er delvist ejet af Synoptik-Fonden og den fransk-italienske virksomhed EssilorLuxottica, som er en verdensomspændende virksomhed i brille- og optikerbranchen, som producerer, designer og markedsfører briller, glas, kontaktlinser og solbriller samt optisk udstyr til branchen. EssilorLuxottica er repræsenteret i 40 lande og er med sine 180.000 medarbejdere blandt verdens største og førende eksperter i optikerbranchen.
Netop nu søger vi en IT-systemadministrator til Synoptiks IT Services afdeling, der dagligt yder drift og support til ca. 250 butikker i både Danmark og Sverige.
Du bliver en del af teamet IT Operation, hvor du får 5 fantastiske kollegaer og vil referere direkte til Synoptiks IT Operations Manager. Du vil indgå i en dynamisk hverdag, hvor opgaverne er mange og, hvor der sættes én ære i at levere en excellent service. Synoptik er i en rivende udvikling og skal i den nærmeste fremtid implementere nye systemer som efterfølgende skal administreres og supporteres. Du vil blive en del af denne udvikling og får også mulighed for at præge den.
Dine arbejdsopgaver
Som IT-systemadministrator bliver du én del af et team som samarbejder om arbejdsopgaverne. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være at håndtere indkommende opgaver i Synoptiks supportsystem eller via telefon fra Service Centre eller butikker, derudover
- Vedligehold af IT-infrastruktur
- Opretholdelse af sikker og stabil drift gennem proaktiv koordinering og overvågning af IT-services
- Incident og problem management
- Overvågning og rapportering på IT-performance
- Deltagelse i IT- og tværgående projekter
- 3rd line Support
- IT-Sikkerhedsopgaver
- Udarbejde, beskrive og optimere drifts processer
- Udarbejde og opdatere diverse IT-dokumentation, procedurebeskrivelser, guidelines, FAQ m.m., som anvendes internt i afdelingen
- Samarbejde med eksterne leverandører
Om dig
Du har lyst til at bruge din viden til at hjælpe og på bedst mulig vis at drifte og supportere vores Service Centre og butikker.
Herudover:
- Har du gerne erfaring som systemadministrator - gerne i et outsourced miljø
- Er du udadvendt og god til at kommunikere
- Er du struktureret, har gode analytiske evner og sans for detaljen
- Er du god til at problemløse og kan bevare overblikket i en presset situation
- Er du nysgerrig og har mod på at mestre nye teknologier
- Kan du begå dig mundtligt og skriftligt på dansk, engelsk og svensk
Som person ønsker du at give dine kollegaer på vores Service Centre og i butikkerne en super ”kundeservice”. Du er en teamplayer, der tager ansvar for dine opgaver og kan arbejde selvstændigt og systematisk. Du er fleksibel i forhold til arbejdsopgaver og ønsker et job, hvor dialog og kontakt med butikkerne og eksterne samarbejdspartnere er en stor del af hverdagen.
Dine faglige Kompetencer:
- Erfaring med ITIL herunder Incident/ Problem management
- Solid erfaring med Windows-infrastruktur (AD, DNS, DHCP etc.)
- Kendskab til serverdrift i Microsoft miljø
- Kendskab til MS365 og Azure
- Kendskab til udrulning via SCCM
- Kendskab til udarbejdelse af MSI-pakker
- Kendskab til Windows OS på klienter og servere
- Kendskab til at samarbejde med outsourcing partner
- Generel netværksforståelse
Synoptik tilbyder
Du får en spændende hverdag i Danmarks førende optikerkæde og mulighed for:
- Et spændende og involverende job, hvor du vil blive udfordret dagligt
- En arbejdsplads, hvor du bliver en del af et erfarent og solidt team
- Et arbejdsmiljø præget af en afslappet og uformel omgangstone
- Kantineordning og mulighed for medlemskab i personaleforeningen
Interesseret?
Avenida Consult forestår denne rekruttering for os.
Hvis du er interesseret, så send din ansøgning snarest, da vi besætter stillingen, når vi har fundet den rette kandidat.
Hvis du ønsker yderligere information, er du velkommen til at kontakte rekrutteringsansvarlige, Ulrik Calum, via e-mail på ucalum@avenida.dk
Alle henvendelser behandles fortroligt.
Vi ser frem til at høre fra dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Avenida, Svanemøllevej, 2900 Hellerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6049970