BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du fascineret af IT's dynamiske verden og har en god viden om systemer og data? Trives du med en alsidig hverdag, der spænder over drift, udvikling og teknisk dybdegående arbejde? Så har vi den perfekte udfordring for dig i vores Digitalisering og Teknologi team!
Dine arbejdsopgaver
- Yde lavpraktisk IT-support og være det foretrukne kontaktled mellem Center for IT og Medicoteknologi samt Sygehusapoteket
- Administrere adgangskontrolsystem og håndtere rettigheder i diverse IT-systemer
- Opsætning og vedligeholdelse af IT-udstyr, samt bestilling og fejlmelding
- Udtræk af data fra databaser og software
- Mulighed for at bidrage til udvikling af innovative webapplikationer
- Har evnen til at arbejde selvstændigt og er serviceorienteret med et solidt kendskab til IT
- Har en praktisk forståelse af hardware på PC- og printerniveau og kendskab til Windows-servere
- Er kompetent i at navigere websites og netværk, og har kendskab til Microsoft SQL
- Har interesse eller erfaring indenfor HTML/PHP-kodning, da dette vil være en fordel med nogle af vores systemer.
- Et dynamisk team med søde kollegaer, hvor der er tid til hinanden
- En alsidig rolle med plads til at påvirke din arbejdsdag
- Et stærkt arbejdsmiljø med høj trivsel og en 37-timers arbejdsuge med begrænset flekstid
- Betalt frokostpause, mulighed for en ugentlig hjemmearbejdsdag, og fri adgang til motionsrum
- Fremragende beliggenhed med let adgang til offentlig transport og gratis parkering
- Oplæring i de systemer der skal arbejdes i
Du kommer ind i en dynamisk afdeling, hvor tonen er uformel og en afslappet atmosfære skaber grundlag for vores daglige arbejde. Vi sætter sparring og samarbejde højt, med god plads til udvikling og innovation. Sygehusapoteket er en arbejdsplads, som har fokus på og ønsker at arbejde med digitalisering og teknologi.
Bliv en del af et team, der vægter teknologisk nysgerrighed og service i top. Vi glæder os til at høre fra dig!
Løn - og ansættelsesvilkår
- Fuldtidsstilling på 37 timer
- Arbejdstiden ligger i tidsrummet 08-15:24 med begrænset flextidsordning
- Løn- og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst hvor der kan forhandles tillæg efter kvalifikationer.
Du søger stillingen ved at bruge vores online rekrutteringssystem via linket her på siden, vedhæft ansøgning + CV. Ansøgningsfristen er fredag d. 11. marts 2024, med løbende samtaler uge 12 og 13.
Hvis du vil høre mere om stillingen, er du mere end velkommen til at kontakte Chef for Digitalisering og Teknologi, Rasmus Riis på tlf.: 4457 7716 / 8161 5442.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Hovedstadens Apotek, Marielundvej , 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5993586