BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du indgående kendskab til overenskomster og arbejdstidsaftaler?
Brænder du for at hjælpe ledere med at sikre gode forhold for alle ansatte?
Er du serviceminded og har mod på at være en del af en omskiftelig hverdag i en virksomhed i udvikling?
Så er du måske vores nye kollega.
Om stillingen
Vi søger en administrativ HR-medarbejder, som blandt andet skal varetage undervisning af nyansatte medarbejdere omkring rettigheder, regler og overenskomster. Du får sammen med vagtplanlæggerne en vigtig opgave med at sikre ens forhold og spilleregler i hele Den Regionale Sterilcentral samt sikre, at ferie planlægges og afvikles inden for fastsatte rammer.
Du vil også få faste opgaver relateret til registrering af data, tilhørsforhold, stillingsbetegnelser, systemadgange mm. ved ansættelse og opsigelse, og du vil indgå i arbejdet med at slå stillinger op og indkalde til jobsamtaler. Du vil også løbende skulle yde support og rådgivning til medarbejdere om spørgsmål relateret til løn og øvrige HR-relaterede emner. Og du vil også skulle skrive referat til udvalgte møder.
Stillingen er delvis ny, så du kan selv være med til at sætte dit præg på nogle af opgaverne. Nye opgaver kunne fx være at indgå i arbejdet med at udarbejde personalepolitikker og en personalehåndbog eller bidrage til at udarbejde løntilbud, lønforhandlinger og ansættelseskontrakter i samarbejde med Servicecenterets personalekonsulent.
Om dig
Vi tænker, at du har en mellemlang videregående uddannelse eller kontoruddannelse, men det vigtigste er, at du har erfaring med administrativt HR-arbejde, gerne fra servicebranchen eller sundhedssektoren, og indgående viden om overenskomster og arbejdstidsaftaler.
Det vil være en fordel, at du har kendskab til:
- løn- og vagtplanlægningssystemer, gerne Optima
- CBAS
Endvidere forventer vi, at du:
- kan lide at arbejde med deadlines, og samtidig er fleksibel i din opgaveløsning
- ser muligheder fremfor begrænsninger
- er empatisk og tålmodig
- har et godt humør
Om os
Den Regionale Sterilcentral er en del af Servicecentret. Servicecentret arbejder med opgaver, der er tværgående for hospitalet og beskæftiger næsten 1.700 medarbejdere indenfor rengøring, madlavning, patienttransport, forsyning og logistik, patient og brugerservice, patienthotel og Sterilcentralerne.
Vi er en arbejdsplads med fokus på en arbejdskultur, hvor troværdighed, ansvarlighed, professionalisme og trivsel er værdier, som vi sætter højt.
Den Regionale Sterilcentral har til huse på to matrikler, hvor den ene er på Rigshospitalet og den anden på Herlev Hospital. Vi er i en opbygnings- og udviklingsfase hvor vi fra de to matrikler i fremtiden skal forsyne alle regionens hospitaler med sterile kirurgiske instrumenter og proceduresæt.
Ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.
Stillingen er en deltidsstilling med tjenestested på Herlev Hospital og Rigshospitalet – for nuværende primært på Herlev Hospital.
Tiltrædelse 1. november 2023.
Vi er en røgfri arbejdsplads.
Yderligere oplysninger
Hvis vi har fanget din interesse, eller du har spørgsmål, så tag gerne kontakt til os:
- Uddannelsesleder Rikke Valentin på telefon 29 65 93 35
Ansøgningsprocedure
Du søger stillingen via linket nedenfor.
Ansøgningsfrist d. 29. september 2023.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (32-32 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Rigshospitalet, Blegdamsvej, 2100 København Ø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5914047