HR-business partner i Jylland

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi er i gang med en spændende transformation af vores HR organisation, og i den forbindelse søger vi en HR Business Partner til at servicere vores distrikter i Jylland.

Du vil i denne tillidsskabende og rådgivende rolle være go to, når vores tre distrikter i Jylland har brug for HR. Opgaverne er mangeartede, men det kunne f.eks. være at hjælpe med rekruttering af ledere, onboarde nye butikschefer og ledere, træne ledere og butikschefer i distrikterne og sparre vedrørende udviklings indsatser og juridiske udfordringer.

Vi søger en ny kollega, som selvstændigt kan varetage følgende opgaver:

  • Rekruttering
  • Onboarding
  • Træning af butikschefer og ledere
  • Ansættelsesret: Løbende fortolkning af lovgivning og overenskomster
  • Juridisk rådgivning
  • Diverse HR relaterede opgaver

Har du derudover interesse for andre indsatsområder indenfor HR, har vi mange muligheder. Det kunne være alt fra arbejdsmiljø, employer branding, uddannelse i butikkerne eller lignende.

 

Baggrund og kvalifikationer:

Vi forestiller os, at du har erfaring fra en lignende stilling, men det vigtigste er, at du har mod på at være en troværdig partner og kan arbejde selvstændigt med hele HR Business Partner paletten.

Du har erfaring med træning og udvikling, rekruttering og succession planning. Hvis du har kendskab til at arbejdet i TimePlan, vil det være en fordel, da det er vores VFM-system.

Du er formentlig også god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt og vil kunne sikre, at dit budskab er modtaget. 

Du starter dagene hjemmefra og har hjemmekontor, men vil være en del på landevejen, da mange af dine dage vil gå med at være til stede i butikkerne, hvor du faciliterer udviklende tiltag, deltager på samtaler og juridisk sparring. Vi forestiller os, at du typisk vil være 3-4 dage på landevejen og 1-2 dage på hjemmekontoret. Det er desuden vigtigt at kunne planlægge og strukturere din dag således, at diverse opkald foretages i transporttiden.  

Der hører meget frihed til selv at planlægge og udvikle rollen i denne stilling i samarbejde med din nærmeste leder. Der vil være mødedage på hovedkontoret i Herlev og derudover løbende deltagelse i aktiviteter herpå.

Derudover tilbyder vi dig:

  • Godt samarbejde og HR sparring med et fantastisk team
  • Løn efter kvalifikationer
  • Firmabil
  • Personalerabatter
  • Pensionsordning og Sundhedsforsikring


Har du appetit på Imerco?

Så får du et job i en meget dynamisk virksomhed, hvor der altid er gang i nye tiltag og en høj grad af frihed under ansvar. 

Imerco tilbyder et godt arbejdsmiljø, hvor du bliver en del af et erfarent team. Der er fokus på levering af resultater gennem humor, sammenhold og ansvarlighed.

Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte HR Chef Pia Lindhardt på tlf. 20991036 eller pil@imerco.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Imerco A/S, Smedeholm, 16, 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5917121

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet