Herlev Kommune søger en initiativrig og serviceminded IT-supporter

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Herlev Kommune står midt i en spændende digital rejse, hvor vi konstant søger at forbedre og udvikle os. Denne rejse kræver faglighed, viden, nysgerrighed og kompetente medarbejdere i vores supportteam, så vi kan yde den bedste service og IT-support for kommunens 2.300 medarbejdere. 

Vi tilbyder en stilling, som kræver, at du har et veludviklet servicegen, er initiativrig, nysgerrig på IT og samtidig er teknisk stærk og velfunderet. Du skal trives med en hverdag med mange forskellige problemstillinger og supportopgaver, hvor 2 dage sjældent ligner hinanden.

Dine opgaver
Vi arbejder tæt sammen i teamet, og det er naturligt, at man hjælper hinanden med at løfte opgaver. Supportaktiviteterne omfatter bl.a. telefonsupport og personlig betjening, projektdeltagelse og brugeradministration. Der vil ligeledes være tid til at fordybe dig i en bred vifte af IT-opgaver. 

 Hos os kommer du blandt andet til at beskæftige dig med:

  • 1. level-support både telefonisk og personligt
  • Sagsbehandling i vores ITSM-system (red. vi bruger TopDesk)
  • Systemadministration af udvalgte systemer
  • Projektarbejde (pt. har vi en række spændende projekter bl.a. nyt IDM-system)
  • Samarbejde med og kontakt til leverandører
  • Brugeradministration
  • Klargøring og modtagelse af udstyr
  • Deltagelse i særlige begivenheder som for eksempel kommunalvalg og folketingsvalg 

Om dig
Du skal have en relevant uddannelse som for eksempel it-supporter, it-administrator eller anden relevant erfaring svarende til dette. Du skal samtidig kunne trives i en travl og spændende hverdag, hvor politiske prioriteringer hurtigt kan ændre den planlagte dagsorden. Det vil være en fordel, hvis du allerede kender til Microsoft Azure og Office 365 samt de systemer, der ligger i Microsoft-porteføljen, samt at du har erfaring fra en politisk styret organisation.

Du forventes at have kompetencer eller erfaring med support inden for følgende områder:

  • Bruger- og teknisk support både telefonisk og personligt
  • Microsoft-produkter, print- og telefonløsninger
  • Microsoft Servere, Active Directory og lignende.

Som person er du en problemknuser, der finder løsninger. Du er ansvarsbevidst, initiativrig og én som ikke er bange for at gå forrest. Du skal have gode kommunikations- og samarbejdsevner og altid søge at levere den bedste service.

Du får
Du bliver en del af IT-afdelingen og får ca. 20 gode og fagligt stærke kollegaer på tværs af Digitaliseringsteamet (herunder Cloud og monopolbrudprojekterne), GDPR-teamet og GIS. Vi vægter det gode kollegaskab højt, bl.a. har vi kageordning hver torsdag og spiser oftest frokost sammen. Du vil også blive klædt fagligt på til de opgaver, du skal varetage, hvis dette er nødvendigt, både vha. sidemandsoplæring eller webinar/kurser. 

Om os
Drift, Support og Brugeradministration er en enhed i IT-afdelingen og består af 3 supportere, 1 brugeradministrator og et driftsteam bestående af 3 medarbejdere. Derudover har vi en deltidsstilling, der primært er tilknyttet supportteamet og understøttelse af disse opgaver. 

Drift, Support og brugeradministration har fokus på god service, stabil og sikker drift, og vores primære arbejdsopgaver bunder i imødekommende support, vedligeholdelse af servere og systemer samt deltagelse i it-projekter.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på fuld tid. Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt. 

Ansøgningsfrist og samtaler
Der er ansøgningsfrist onsdag den 22. maj 2024. Vi forventer at afholde 1. samtaler mandag den 27. maj 2024.

Få mere at vide
Du kan læse mere om kommunen på herlev.dk. Du er meget velkommen til at kontakte IT- og Digitaliseringschef, Kim Christoffersen, på 2934 6465 for at høre nærmere.

Søg stillingen
Du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam/uønsket post”.

 

Om Herlev
Herlev er placeret i hjertet af hovedstadsområdet med en velfungerende infrastruktur. Transportmulighederne til og fra Herlev er gode og bliver forstærket med den kommende letbane og de fire letbanestationer i byen. Samtidig byder Herlev på let adgang til grønne områder. Vi er i fuld gang med at udvikle byen, så den også i fremtiden har et levende handelsliv, en spændende bymidte og er attraktiv at bo og drive virksomhed i.

I Herlev Kommune arbejder vi ambitiøst og målrettet på at sikre, at vores tilbud til borgerne også i fremtiden er på et højt niveau. Det gør vi ved at indrette organisationen med et større fokus på at styrke fagligheden og understøtte dialogen med borgerne, samt forkorte afstanden mellem det lokale politiske niveau og kommunens medarbejdere.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

IT og Digitalisering, Herlev Hovedgade, 110, 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6043919

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet