BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en erfaren vagtplanlægger med erfaring i at arbejde i Optima til vores lægegruppe og sengeafsnit. Elsker du struktur, sætter du en ære i at få vagtplanen til at gå op, og har du samtidig forståelse for, at vores dygtige personale af og til har brug for at få ændret vagtplanen? Så hører vi meget gerne fra dig.
Dine arbejdsopgaver
Stillingen er delt mellem vores lægegruppe og sengeafsnit med primær funktion vedrørende lægegruppen.
For lægegruppen skal du:
- Hjælpe vores ledende overlæge med udarbejdelse af vagtplan for lægerne i afdeling.
- Generel administrativ arbejdsgang og vedligeholdelse i Optima, herunder bl.a.:
- Lave løbende ændringer i behovsskabeloner og grundplaner
- Oprette grundrul ved nyansættelser
- Opdatere medarbejderinfo
- Have løbende overblik over medarbejdernes normtid og afspadsering
For sengeafsnittet skal du:
- Generel administrativ arbejdsgang og vedligeholdelse i Optima, herunder bl.a.:
- Registrere arbejdstidsændringer, ferie og fravær.
- Sikre dækning af vagter ved sygdom mm.
- Samarbejde med hospitalets vikarkorps og interne timelønnet, om dækning af vagter ved fravær.
Din profil
Vi søger en kollega, der har erfaring med administrativt arbejde og vagtplanlægning. Det er en forudsætning for jobbet, at du har erfaring og selvstændigt kan arbejde i Optima og med vagtplanlægning. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til nogle af overenskomsterne på sundhedsområdet, men dette er ikke et krav. Det vigtigste er, at du har overblik og indsigt i, hvordan overenskomster generelt har betydning for vagtplanlægningen.
Vi foretrækker en kollega der er imødekommende, struktureret og som har et godt overblik.
Vi prioriterer, at familie- og privatlivet respekteres og vil gerne imødekomme dette med så stor fleksibilitet som muligt.
Om du har en kontoruddannelse, sundhedsfaglig baggrund eller noget helt tredje er ikke afgørende. Vi lægger først og fremmest vægt på, at du er fortrolig med de opgaver, du får ansvaret for.
Om arbejdspladsen
Du får kontorplads tæt på den daglige ledelse og refererer til oversygeplejersken.
Dit arbejdssted er på Herlev Hospital med adgang til flere personalegoder som motionscenter, god kantine og gratis parkering i hospitalets nye parkeringshus.
Afdeling for Urinvejssygdomme er kendetegnet ved høj social kapital, det vil sige trivsel, tillid og godt samarbejde. Vi har en synlig og stabil ledelse, der gerne inddrager medarbejderne.
Vi har en høj faglighed og vi lægger vægt på udvikling og læring. Vi tænker i nye retninger og er gode til at finde løsninger.
Ansættelse
Løn- og ansættelsesforhold følger relevant overenskomst. Stillingen er på 32-37 timer om ugen, fordelt på 4-5 hverdage. Stillingen er vagtfri.
Ansættelsesstart er den 1. november 2023 eller efter aftale.
Vil du vide mere?
Kontakt ledende overlæge Rikke Tandrup Nielsen, 38681774, rikke.tandrup.nielsen.01@regionh.dk.
Ansøgningsfrist: 15. september
Samtaler afholdes løbende.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Herlev Hospital, Borgmester Ib Juuls Vej 1, 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=251178&DepartmentId=18473&MediaId=4720&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5894425