BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du interesse for lægemidler, kosttilskud og hudpleje? Så er det måske hos STADA Nordic, du fremover skal bruge dine grafiske kompetencer inden for artwork i bred forstand.
Der er mange opgaver at holde styr på, for STADA Nordic har mange produktlanceringer og eksisterende produkter at vedligeholde. Den nye koordinator/grafiker bliver bl.a. ansvarlig for emballage og pakkematerialer til både lægemidler og hudpleje i samarbejde med STADA’s anden koordinator/grafiker. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.
Arbejdsopgaverne:
- Fremfinding- og koordinering af information fra alle stakeholders til opsætning af mock-ups og artwork til pakkematerialer til lægemidler, i samarbejde med kolleger i virksomhedens hovedkontor i Tyskland og mange produktionssteder rundt om i verden.
- Opsætning af artwork i overensstemmelse med virksomhedens designmanual samt korrektur.
- Arbejde dagligt med produktionsprocessen i virksomhedens systemer, heriblandt SAP.
- Understøtte virksomhedens andre afdelinger med information om pakkematerialer.
- På sigt ad-hoc opgaver inden for marketing (design og produktion af pakkematerialer til andre produkter, udarbejdelse af plakater, brochurer, leaflets, roll-ups m.v.)
Design af emballage til lægemidler er underlagt restriktioner for at sikre, at emballagen lever op til kravene til gældende lovgivning, kvalitet, stabilitet, sikkerhed, miljø, brugervenlighed og -ønsker, så her er grafisk indsigt, overblik, struktur og gode koordineringsevner afgørende. Det er ikke svært, og der er kolleger på kontoret, der gerne hjælper med de formelle krav.
Du bliver en vigtig del af teamet på det nordiske hovedkontor i Herlev, og du får sammen med kontorets anden koordinator/grafiker stor indflydelse på arbejdet. Det er vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt og kan bevare overblikket, også når der er mange opgaver og deadlines i gang samtidig.
Du er positiv og har let ved at etablere relationer til andre, og du ser kommunikation og samarbejde med kolleger - også i udlandet - som en ekstra spændende udfordring i stillingen.
Du har en flerårig grafisk uddannelse. Erfaring fra en lægemiddelvirksomhed, kendskab til GMP og FMD, kendskab til emballagedesign og/eller erfaring med et databasesystem ses som en fordel.
Dine opgaver kan involvere mange stakeholders og kan tidsmæssigt strække sig over længere tid, så erfaring inden for projektledelse vil også være en fordel.
Kvalifikationer:
- Ansvarsbevidst og god til at planlægge og koordinere og få dine projekter ført ud i livet - til tiden
- Arbejder systematisk, og du trives med meget detaljeorienteret arbejde
- Erfaring med at lave grafiske filer til tryk og med emballagedesign og manualer
- En god problemløser, der ikke mister modet ved udfordringer i jobbet
- Selvstændig, men du vil også gerne samarbejde på tværs i organisationen og hjælpe dine kolleger - et must i en mindre organisation.
- Du deler gerne både information og erfaring med kollegerne i teamet – og i virksomheden.
- Lyst og energi til at være med i den fortsatte udvikling af virksomheden, der er vokset kraftigt de senere år
- Gode IT-kvalifikationer – erfaren bruger af Adobe Creative Cloud-pakken, især Indesign, Illustrator og Acrobat. Vi ser gerne, at du kender Sharepoint, men det er ikke et krav – og så selvfølgelig Word, Excel og Outlook. Gerne erfaring i at arbejde i diverse databaser, fx SAP.
- Forretningssproget i virksomheden er engelsk, så du skal være godt tilpas med at kommunikere på engelsk på daglig basis, både på skrift og i tale, og gerne have forståelse for norsk og svensk.
Hvad kan STADA Nordic tilbyde?
Selv om vi ikke er en ny virksomhed, trives ”iværksætterånden” i bedste velgående. Det går stærkt, der sker meget nyt, det er sjovt – til tider hårdt, men vi er der for hinanden, og her er en god stemning. STADA Nordic er en veldrevet organisation, der holder til i lyse og venlige kontorer i Herlev med gode parkeringsforhold.
Løn- og ansættelsesvilkår aftales individuelt, og du vil naturligvis få del i firmaets personalegoder. Der vil være et internt introduktionsprogram evt. suppleret med træning på STADA’s hovedkontor.
STADA Nordic har interne talent-programmer og tilbyder relevant efteruddannelse.
For yderligere oplysninger om stillingen kan du kontakte Jeanette Juhlin, Targeting Personalerådgivning, på telefon 4075 0202 eller mail jj@targeting.dk.
Send hurtigst muligt din ansøgning og CV til info@targeting.dk. Henvendelser behandles løbende og fortroligt.
STADA markedsfører originale, biosimilære, generiske lægemidler og håndkøbsprodukter til hospitaler og apoteker. STADA er en international virksomhed og er repræsenteret i 120 lande.
STADA Nordic har hovedkontor i Herlev og har kontorer i Helsinki og Stockholm. I Norden er der ca. 50 medarbejdere.
stada.dk er hjemmeside for STADA Nordic
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Targeting v/Jeanette Juhlin, Maglebjergvej, 2800 Kongens Lyngby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6124058