BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for at arbejde med IT i en verden, hvor der er fokus på medicin, kvalitet og at gøre det bedste for patienten? Så er du den forretningsspecialist, vi søger til vores forretningsspecialist-team på Region Hovedstadens sygehusapotek.
For at vi på sygehusapoteket hver dag kan indkøbe og levere medicin til patienterne på hospitalerne, spiller forretningsspecialist-teamet en vigtig rolle. Arbejdsopgaverne i teamet spænder fra løbende support, modtagelse og validering af systemopgraderinger, til at fremtidssikre vores helt centrale IT-system: Apovision.
Et fælles system til landets sygehusapoteker
Sygehusapotekerne har ansvaret for forsyning af lægemidler til hospitaler og institutioner i de fem regioner. For at løse denne opgave, har sygehusapotekerne på tværs af regionerne udviklet og implementeret et fælles system der hviler på NAV 2017.
Der er behov for en opgradering af platformen baseret på nyeste tilgængelige platform, nemlig Microsoft Navision Business Central. Opgraderingen vil indebære et fokus på anvendelse af mere standardfunktionalitet og færre tilpasninger, samtidig med at sygehusapotekerne får et system der imødekommer krav til effektiv og patientsikker drift.
Du skal være med til at gøre os bedre
Vores nuværende forretningsspecialist har mange års erfaring med såvel forretningen som systemet og har været med på den rejse som i fællesskab med de øvrige regioner, har ført til vores nuværende løsning.
Du skal sammen med vores nuværende forretningsspecialist repræsentere sygehusapoteket i arbejdet med at løfte vores nuværende-system fra NAV 2017 til Navision BC. I vil sammen gøre en stor forskel for resten af kollegaerne, da teamet også fungerer som 2. line support og har løbende dialog med brugerne om mere effektiv anvendelse af systemet.
For at flest mulige ændringer sker i fællesskab på tværs af regionerne, vil du også indgå i tværregionale arbejdsgrupper.
Erfaring med logistiske systemer og evnen til at tænke i helheder
Du har erfaring fra apoteksverdenen som farmaceut eller farmakonom eller også stammer din erhvervserfaring fra anden branche, hvor du har arbejdet med systemer der støtter køb, salg og logistik, enten som specialist, superbruger og/eller supporter. Det vil være en fordel, hvis en væsentlig del af din bagage indeholder viden om Navision/NAV 2017 og/eller Navision BC og erfaring med validering af systemer efter ISPE GAMP5.
Du er fagligt bredt funderet, kan tænke i helheder, og du er god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt. Du har modet til at udfordre og udvikle ”sådan har vi altid gjort”, samtidig med at du går i dialog med dine kolleger både på tværs af afdelinger og fag.
En arbejdsplads, hvor der også er plads til at være menneske
ApoVision anvendes bredt på tværs af sygehusapotekets afdelinger, dog med hovedvægt i vores Logistikenhed. Derfor vil forretningsspecialistteamet også være organisatorisk forankret der.
Vores Logistikenhed er omdrejningspunktet for Apotekets varestrøm, hvor vi hver dag leverer mere end 18.000 pakninger med medicin. Vi modtager og indlagrer varer fra Apotekets leverandører, samt modtager bestillinger, plukker og pakker og forsender medicin til vores kunder. I Logistikenheden er vi ca. 75 medarbejdere, bestående af akademikere, farmaceuter, farmakonomer og portører. Vi går til opgaverne med et stort professionelt engagement, og sætter pris på en uformel omgangstone og godt humør.
Din arbejdsplads i Logistikenheden ligger i Herlev med gode muligheder for parkering og let adgang til offentlig transport.
Vi er en arbejdsplads, hvor der dokumenterbart er en god balance mellem arbejde og fritid. Vi har en 37 timers arbejdsuge med flekstidsordning og betalt frokostpause. Desuden er der motionsrum, mulighed for massage i arbejdstiden og en aktiv kunstforening.
På Apoteket arbejder vi målrettet med eget ansvar. Det betyder at både medarbejdere og ledere har et ansvar for, at hver dag bliver en god dag.
Løn og ansættelsesvilkår
Du vil referere til Chef for Logistik Viggo Nielsen og have en ugentlig arbejdstid på 37 timer. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Ansættelse er 01.04.2024 eller hurtigst muligt derefter.
En del af de tværregionale aktiviteter foregår i Aalborg. Mange møder foregår p.t. på teams, men i fremtiden kan rejseaktivitet til Aalborg forekomme.
Yderligere oplysninger
Du er velkommen til at kontakte vores forretningsspecialist Linda Juul Bentsen på tlf. 5142 3903 eller Chef for Logistik, Viggo Nielsen, på tlf. 4457 7770
Ansøgningsprocedure
Ansøgningsfristen er fredag 16. februar 2024. Du søger stilligen via linket her på siden. Samtaler afholdes løbende.
Du kan læse mere om Apoteket på: http://www.apoteket-regionh.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Hovedstadens Apotek, Marielundvej , 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5983531