BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Sammensmeltning og cloud-transformation
Alm Brand er midt i et stort og spændende arbejde med at integrere Codan Forsikring. I den forbindelse har virksomheden brug for ekstra kræfter indenfor flere forskellige områder, blandt andet i Forretningsudvikling og Teknologi (F&T).
Derfor søger vi nu en FinOps-konsulent der vil assistere med en række forskellige opgaver indenfor kontering, controlling og rapportering af økonomi i IT. Rollen er en 3 måneders ansættelse med gode muligheder for fastansættelse efterfølgende.
Dine primære opgaver bliver at:
· Kontering af fakturaer, herunder optimering og automatisering af processen
· Controlling og rapportering til hele F&T
· Budgettering og forecast for hele F&T
· Koordinering med en række forskellige stakeholders både i og udenfor F&T
· Assistere i økonomiske aspekter af virksomhedens cloud-transformation (FinOps)
Din profil
Du er muligvis nyuddannet eller har et par års erfaring med fx controlling. Din præcise baggrund er dog underordnet. Det vigtigste er at du har en god økonomisk forståelse og formår at tænke abstrakt.
Du er udadvendt, en problemløser der kan tilpasse sig hurtigt og arbejde selvstændigt. Du har masser af gå-på-mod og er proaktiv og trives med at blive udfordret. Du nyder at tage ansvar og ruller gerne ærmerne op, når der skal ske noget nyt.
Sidst men ikke mindst er du en holdspiller som gerne vil indgå i et ungt og dynamisk team.
Dine kompetencer:
· Stærke kommunikative evner og samarbejdskompetencer
· Gode Excel-egenskaber
· Taler og skriver dansk på højt niveau
· En ’can-do’ attitude og en der sørger for at opgaverne bliver løst, store som små.
· Tidligere erfaring med FinOps er et plus, men ikke et krav
Din nye arbejdsplads
Din nye arbejdsplads bliver Alm. Brands hovedsæde på Midtermolen nær Østerport Station og Langelinie. Det forventes at du møder fysisk på arbejde det meste af tiden, men der er gode muligheder for både flex og hjemmearbejde.
Ansøgning og kontakt
Er du Alm. Brands nye kollega, så send os din ansøgning med CV snarest muligt. Vi behandler ansøgere løbende og opstart er den 1. juni 2023 eller snarest derefter. Du får løn efter kvalifikationer og bliver ansat på en HK-overenskomst gennem Moment.
Vi behandler naturligvis din ansøgning fortroligt.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-05-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://mit.moment.dk/jobopslag/vis?no=184422&pk_vid=2d0ecfd15cefb2c716844990606ba57c
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5837322