BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi i DASFs Finansteam er et dynamisk hold bestående af fire dedikerede kollegaer, der ikke blot deler en fælles interesse for tal, men også vægter et indbydende og inddragende arbejdsmiljø højt. Vores daglige samarbejde bygger på åbenhed, respekt og teamwork og vi mener, at trivsel på arbejdspladsen er afgørende for vores fælles succes. Som en del af vores Finansteam vil du opleve et unikt sammenhold, hvor vi ikke kun deler viden og erfaring, men også skaber et rum for personlig udvikling og vækst. Vi tror på, at en stærk teamdynamik bidrager positivt til vores arbejde og resultater.
Hvis du ønsker at være en del af et team, der investerer i hinanden og deler en faglig passion for at nørde med tal og data, så vil vi gerne præsenteres for din unikke sammensætning.
Om jobbet
Organisatorisk set er vi epicenteret. Vi servicerer både eksterne samarbejdspartnere og interne teams med månedlige rapporteringer, skadestatistik, dataanalyser samt løn- og skadeudbetalinger til skadelidte. Samtidig er vi opdragsgivere til opgaver, der skal løses i samspil med vores nære kolleger i DASFs Market Team og Skadeteam. Det har skabt en stærk tværorganisatorisk kultur, hvor gensidig holdånd gennemsyrer dagligdagens præstationer.
Nogle dage møder vi ind på kontoret andre dage arbejder vi hjemmefra. Det koordinerer vi i fællesskab. Nogen af os kan lide at åbne kontoret om morgenen andre foretrækker at møde senere. Uanset kan vi lide at inddrage hinanden. Fraværet af egodrevet konkurrenceånd karakteriserer vores samspil. Derfor lytter vi engageret til hinandens løsningsforslag og vi træder til der, hvor der er behov.
Ansvaret for at løse egne opgaver vil blive tydeligt forventningsafstemt med dig. Der er faste månedlige kontroller, afstemninger, registreringer og udbetalinger, som du vil få ejerskab over at drifte og skabe struktur på. Vi føler os overbeviste om, at du ved at løfte denne del af vores fælles opgaveportefølje vil højne kvaliteten og kontinuiteten i vores data.
Eksempler på opgaver, som du får tildelt ansvaret for er:
- Månedlige afstemninger og afregninger af kommissioner
- Registrering af indbetalinger samt månedlige afstemninger af bankkonti
- Lønafstemninger
- Løbende kontrol af skadeudbetalinger
- Opfølgning på debitorstyring og udeståender
- Betaling af diverse kreditorer
Hvad vi mere har at tilbyde…
I forhold til personalegoder bliver vi godt behandlet! Vi tilbydes en god pensions- og sundhedsordning, samt en varieret, smagfuld frugt- og frokostordning. Alle mandage byder på samvær over en sprød, bid morgenbrød, der markerer en fælles start på en ny uge.
I Finansteamet finder du firmaets dedikerede, kaffeansvarlige indkøber. Så har du en indre Barista i maven og værdsætter du kaffebønner af udsøgt kvalitet, tilbyder vi dig direkte adgang til at påvirke kontorets kaffeudvalg.
Vi nyder at tilbringe tid med hinanden – også uden for kontorets dagligdag. DASFs sociale arrangementer er mangeartet og vægtes højt af ledelsen. Sommerfest, Julefrokost, Juleafslutning og Fredagsbarer er en fast del af den interne eventkalender, der løbende udvides.
Dine kvalifikationer
Vi søger dig, som sætter en ære i at arbejde med talbehandling og controlling-opgaver og som drives af at være med til at skabe forretningens stabile fundament.
Du har relevant erfaring fra en lignende stilling. Vi lægger vægt på, at du er detaljeorienteret i din opgaveløsning og finder tilfredsstillelse i at strukturere og drifte et fast månedshjul. At være målrettet og fokuseret i din tilgang er en del af din personlige formel. Det er helt i orden med os, hvis du foretrækker forudsigelige arbejdsprocesser frem for ad hoc løsninger. Så længe du er modtagelig, skal vi nok støtte dig i at finde vej.
Vi håber, at du:
- er superbruger i Excel.
- har erfaring med kontrol af data, evt. forsikringsdata.
- har erfaring med afstemninger og cashflow styring.
- kan formidle på engelsk i både skrift og tale.
Desuden forestiller vi os, at du:
- tør være proaktiv på de forbedringsmuligheder, du ser.
- har en fleksibel indstilling til hvilke opgaver, der skal håndteres.
- drives af at skabe struktur og konsolidere processer.
Er du klar på en ny destination?
I Q3 2024 flytter vi ind på 15. etage i nybyggede, moderne indrettet lokaler på et spændende kontorhotel i Ballerup. Her får vi adgang til diverse faciliteter bl.a. fitnesscenter, wellness behandlinger og en lækker frokostrestaurant.
Tiltrædelse i stillingen ønskes per 1. februar 2024.
Vi hører gerne fra dig
Har du spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte vores Financial Manager Casper Sembach på tlf. +45 31310246 / cse@dasf.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
TALENTO ApS, Høsterkøb Byvej, 2970 Hørsholm
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5948608