BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en fast aftenvagt til vores team på de midlertidige pladser på Lærkegaard Center. Vi er et team på knap 20 medarbejdere bestående af social- og sundhedsassistenter, enkelte SSH og ufaglærte, og 1 sygeplejerske. Borgerne kommer typisk efter et ophold på hospitalet og har ofte flere konkurrerende diagnoser og et stort fald i funktionsevnen. En stor del af borgerne har behov for genoptræning og rehabilitering efter neurologisk, medicinsk eller ortopædkirurgisk indlæggelse.
Vores opgave er at forestå sygepleje og pleje af borgerne samt bidrage til den tværfaglige rehabilitering. Derudover skal vi også vurdere borgernes behov for hjælp og støtte, når de er tilbage i eget hjem.
Vi er et team, der tilbyder:
- dygtige og engagerede kolleger
- stor indflydelse på tilrettelæggelsen af arbejdet
- et engageret team med gode kollegaer
- en arbejdsplads i udvikling, hvor der er mulighed for indflydelse og personlig udvikling
- en grundig introduktion
Vi forventer
Vi forventer, at du:
- er autoriseret social- og sundhedsassistent.
- kan lide at arbejde med akut og almen sygepleje.
- kan lide at deltage i borgerens rehabiliteringsproces.
- er god til at danne relationer til borgere og deres pårørende.
- har gode samarbejdsevner og er vant til, at arbejde i team, hvor der udvises gensidig respekt og loyalitet.
- kan skabe sammenhæng i borgerens døgnrytme ved at arbejde videre på målsætninger sat i andre vagtlag.
- skal kunne arbejde selvstændigt og lide at have travlt i perioder.
- er god til dokumentation og kan arbejde med elektronisk journal (Nexus).
- er personlig og faglig kompetent og god til vidensdeling.
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 28 timer om ugen, men kan evt. suppleres med dagvagter, så stillingen kan komme op på ca. 35 timer om ugen. Aftenvagterne er fordelt med 2 vagter i den ene uge og 5 vagter (inkl. weekend) i den anden uge.
Ansættelse sker efter gældende overenskomst. Stillingen er ledig fra 1. oktober 2024 eller snarest derefter.
Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er den 26. september 2024. Ansættelsessamtalerne holdes løbende mandage eller tirsdage imellem kl. 15 og 16.
For yderligere information
Ønsker du at høre mere om jobbet eller arbejdspladsen bedes du kontakte teamleder Linda Hergott Andersen på 5144 1895.
Mød vores medarbejdere
På herlev.dk kan du møde nogle af vores medarbejdere fra forskellige arbejdspladser i kommunen. De fortæller hver især om, hvad de arbejder med, og hvorfor de er glade for deres arbejde.
Søg stillingen
Du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam/uønsket post”.
Om Herlev
Herlev er placeret i hjertet af hovedstadsområdet med en velfungerende infrastruktur. Transportmulighederne til og fra Herlev er gode og bliver forstærket med den kommende letbane og de fire letbanestationer i byen. Samtidig byder Herlev på let adgang til grønne områder. Vi er i fuld gang med at udvikle byen, så den også i fremtiden har et levende handelsliv, en spændende bymidte og er attraktiv at bo og drive virksomhed i.
I Herlev Kommune arbejder vi ambitiøst og målrettet på at sikre, at vores tilbud til borgerne også i fremtiden er på et højt niveau. Det gør vi ved at indrette organisationen med et større fokus på at styrke fagligheden og understøtte dialogen med borgerne, samt forkorte afstanden mellem det lokale politiske niveau og kommunens medarbejdere.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Herlev Kommune, Persillehaven, 28, 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6106165