BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for at arbejde med håndtering af lægemidler, og trives du med et arbejdsmiljø, hvor tempoet er højt, og omgangstonen er humoristisk, så er det dig, vi mangler i vores team.
Vi søger to farmakonomer til opgaver i forbindelse med kundeservice og distribution samt udlevering af vederlagsfri medicin. Farmakonomer har en vigtig rolle og er med til at gøre en forskel for kronisk syge patienter, så patienterne kan hente deres medicin, lige når det passer og på et hospital nær dem.
Om jobbet:
Som farmakonom i Distributionen er dine opgaver håndtering af medicinbestillinger fra hospitalsafdelingerne enten i vores ApoVision system, Sundhedsplatformen, via mail eller ved personlig telefonbetjening.
Når du håndterer medicinbestillinger, betyder det at dine opgaver er:
- Telefonbetjening på et ordrekontor
- Besvare spørgsmål fra medicinservice og hospitalsafdelingerne
- Rådgive om substitutioner
- Ekspedition, etikettering og pakning af patientspecifik medicin
- Udføre diverse opgaver i forbindelse med ordrehåndtering
- Pakke og udleverer vederlagsfri medicin til medicinboksene samt privatapoteker
Du er en holdspiller og giver den gerne lidt ekstra gas, så vi sammen kan nå afdelingens mål. Du trives i en arbejdsdag med mange deadlines, og kan sende kollegaerne et opmuntrende smil, når tempoet er højt. Du tager gerne initiativet, og generelt ser du løsninger frem for problemer. Du har nemt ved at danne dig et overblik, men giver ikke køb på at detaljerne er på plads. Det er vigtigt, at det er den rette medicin, der bliver sendt afsted til rette tid.
Vi forventer at du:
- Er uddannet farmakonom og brænder for dit fag
- Har lyst til og erfaring med at yde god kundeservice
- Har flair for it, gerne kendskab til Navision/NAV 2017 og Sundhedsplatformen
Du bliver en del af vores Logistik afdeling, som er omdrejningspunktet for Apotekets varestrøm. Hver dag leverer vi mere end 18.000 pakninger med medicin. Vi modtager og indlagrer varer fra Apotekets leverandører, samt modtager bestillinger, plukker, pakker og forsender medicin til vores kunder.
I Logistikafdelingen er vi 80 medarbejdere, og vi er et fagligt dygtigt team bestående af akademikere, farmaceuter, farmakonomer og portører. Vi går til opgaverne med et stort professionelt engagement, og sætter samtidigt pris på en uformel omgangstone og godt humør.
Hvad tilbyder vi:
- En arbejdsplads, hvor der også er plads til at være menneske
- En arbejdsplads, hvor der dokumenterbart er en god balance mellem arbejde og fritid
- 37 timers arbejdsuge med fleksordning og betalt frokostpause. Desuden er der motionsrum og mulighed for massage i arbejdstiden, samt en aktiv kunstforening
- En god pensionsordning
På Apoteket arbejder vi målrettet med Egetansvar. Det betyder, at både medarbejdere og ledere har et ansvar for, at hver dag bliver en god dag.
Løn og ansættelsesforhold
Stillingerne er to fast fuldtidsstilling med en ugentlig arbejdstid på 37 timer inkl. Frokost på hverdage i tidsrummet 8.00-15.30. Løn- og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst. Ansættelse er pr. 01.08.2024 eller hurtigst muligt derefter.
Flere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Mia Gemmer på tlf. 44 57 77 80.
Du kan læse mere om Apoteket på: http://www.apoteket-regionh.dk
Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er den 12. juni 2024.
Ansøgning og CV skal sendes online.
Vi forventer at afholde samtaler fredag i uge 24
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Hovedstadens Apotek, Marielundvej , 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6058362