Har du en teknisk baggrund f.eks. som maskinmester eller automatikteknikker, og motiveres du af at koordinere, udvikle og sikre fremdrift i et team? Så er du måske den fagkoordinator vi søger til vores team i Drift og Byg på Rigshospitalet Blegdamsvej.
Som fagkoordinator vil du være det centrale omdrejningspunkt i vores Automatik-team. Du bliver bindeled imellem faglederen og teamet, som består af 14 personer hvor mange er uddannet automatik-teknikere, men også rummer elektrikere, mekanikere og ufaglærte.
Dine ansvarsområder
Faglig koordinering og sparring: Du bliver det faglige ansigt udadtil på vegne af faglederen, og sørger for effektiv koordinering af teamets opgaver.
Ledelsesstøtte: Du fungerer som bindeled mellem teamet og ledelsen, og du leverer løbende forbedringsforslag og input til faglederen. Derudover støtter du faglederen med praktisk arbejde som udarbejdelse af planer, økonomi ansøgninger og mindre projekter.
Arbejdstilrettelæggelse: Du planlægger og koordinerer teamets opgaver, og sikrer at leverancer leveres til rette tid og i den ønskede kvalitet.
Teamet: Du bidrager til et godt arbejdsmiljø i teamet og tager ansvar for at sikre en positiv og professionel omgangstone.
Udvikling og opfølgning: Du bidrager til at formulere og opnå udviklings- og driftsmål for teamet og deltager aktivt i opfølgning ved diverse møder.
Personaleadministration: Du varetager administrative opgaver som ferieplanlægning, godkendelse af fleks- og fraværsregistrering, samt modtagelse og koordinering af sygemeldinger og afløsere.
Kvalifikationer
Din faglige baggrund kan være maskinmester eller anden teknisk baggrund. Du skal kunne håndtere en travl hverdag og besidde en personlighed og gennemslagskraft, der gør det muligt for dig at arbejde med relationer på mange niveauer i en politisk styret, men også kommercielt drevet, organisation.
- Solid faglig viden indenfor automatik
- Erfaring med koordinering og ledelse af teams, gerne inden for Facility Management
- Evne til at sikre fremdrift og leverancer af høj kvalitet under pressede forhold
- Gode kommunikationsevner og erfaring med at håndtere interne uenigheder på en konstruktiv måde
- Erfaring med personaleadministration og håndtering af arbejdsforhold som ferie, fravær og sygemeldinger
- Evne til at bidrage til udvikling og implementering af faglige og driftsmæssige mål
- En spændende og udfordrende rolle i et dynamisk og tværfagligt miljø på et af Danmarks største og mest velrenommerede hospitaler.
- Mulighed for faglig og personlig udvikling i et team, der arbejder tæt sammen om at skabe værdi for hospitalet og de mennesker, der er afhængige af det.
- Et godt arbejdsmiljø, hvor samarbejde og ordentlig kommunikation er i fokus.
Du får ansættelse i Drift og Byg. Vi står for drift og vedligeholdelse af alle tekniske installationer, apparaturer og udstyr, samt forsyning af vand, gasarter, energi m.m. til hele Rigshospitalets bygningskompleks, der rummer over 500.000 kvadratmeter.
Drift og Byg er en del af Center for Ejendomme (CEJ) der med sine ca. 700 medarbejdere er det koncerncenter i Region Hovedstaden, der varetager regionens ejendomsportefølje på ca. 2 mio. kvadratmeter. Vi skaber, driver og optimerer de fysiske rammer for regionens hospitaler, virksomheder og centre.
Vores arbejde er med til at sikre optimale forhold for regionens ansatte og patienter. Vores arbejde giver mening, fordi det handler om liv. Vil du være med til at gøre en forskel?
Yderligere oplysninger
Henvendelse vedrørende stillingen kan rettes til fagleder Michael Korsager Mud tlf. 5164 2999, hverdage mellem kl. 07.30 og 14.00.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Vi har en attraktiv pensionsordning og arbejdstiden er 37 timer om ugen. Stillingen er til besættelse snarest muligt.
Ansøgningsprocedure
Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis samt evt. andre relevante dokumenter til os via link i annoncen. Ansøgningsfristen er d. 1. december 2025.
Vi forventer at holde samtaler løbende, så søg jobbet nu, hvis du har lyst til og mod på at være del af en dynamisk arbejdsplads i rivende udvikling. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
Se og læs mere om Center for Ejendomme her.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Center for Ejendomme, Lyskær , 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-12-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/857ef4d1-50ae-4fbd-8da9-e955cb10e001