BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vores værdsatte kollega, Tom, går på pension i sensommeren. Derfor søger vi i Herlev Kommune en erfaren udbudskonsulent, der kan overtage rollen som afdelingens krumtap på udbudsområdet, der kan tage hånd om og styre os igennem større udbud og indkøb, og i øvrigt kan være sparringspartner for resten af afdelingen - erfarne som uerfarne kollegaer.
I Herlev Kommune har Kommunalbestyrelsen valgt at satse på indkøbsområdet i budgetaftalen for 2024. Det betyder bl.a., at afdelingen er blevet udvidet med nye funktioner, så vi kan følge og optimere vores aftaler i hele aftalens liv.
Om stillingen
Du har lyst til at arbejde med udbud i en mindre kommune, hvor opgaverne er mangfoldige og mulighederne for at prøve noget nyt er store. Da du bliver den erfarne medarbejder på udbudsområdet, får du gode muligheder for at være med til at definere indholdet i dit arbejde, og den måde vi vil tilgå de nye opgaver på.
Derfor - har du mod på og lyst til at arbejde med indkøb på tværs af en hel kommune? Så har vi i Herlev Kommune spændende og udviklende muligheder til dig.
Du vil blive ansat i afdelingen for Indkøb og Udbud, som er en del af kommunens centrale Stab for Økonomi og Indkøb. Her vil du med den ene hånd selv indhente tilbud og gennemføre udbud sammen med dine dygtige kollegaer, mens du med den anden hånd være en vigtig sparringspartner for resten af afdelingen og hjælpe andre dele af organisationen med at lykkes i deres indkøb.
Om os
I Herlev Kommune er der rettet et politisk fokus på indkøbsområdet i forhold til udvikling og at afprøve nye veje til at opnå bedre og klogere indkøb. Du kommer ind i en allerede velfungerende og engageret enhed på otte medarbejdere. Det er en afdeling, der i år er blevet udvidet fra fem til ni medarbejdere, som følge af den politiske satsning. Vi har fået en ny indkøbs- og udbudsstrategi, der sætter rammen for, hvordan vi arbejder med indkøb, følger op på vores aftaler og ikke mindst sikre bæredygtighed. Den er vi ved at implementere i afdelingen og kommunen - og du kan i øvrigt finde den her: https://herlev.dk/erhverv/indkoeb-og-udbud/indkoebs-og-udbudsstrategi. Det er et bevist valg, at det er en strategi og ikke en politik.
Da vi er en mindre kommune, vil mængden af de specialiserede opgaver ændre sig fra måned til måned. Du er derfor en person, som med udgangspunkt i din faglighed, kan arbejde med alle facetter af indkøbsopgaven.
Kort sagt har vi brug for en dygtig og alsidig kollega, der med fast afsæt i et stærkt arbejdsfællesskab kan arbejde bredt inden for vores felt.
Hvem er du?
Du bliver en vigtig sparringspartner for dine kollegaer i teamet og i resten af kommunen, og du vil komme til at være med til at udvikle indkøbsområdet. Du skal kunne se det spændende i at samarbejde med andre fagligheder i organisationen, og være den føromtalte krumtap for udbud.
Vi forventer, at du
- er engageret og har en åben tilgang til alle opgaver.
- har gode kommunikative evner og kan formidle dine budskaber på en letforståelig måde.
- er samarbejds- og relationsskabende.
- arbejder struktureret og har gode analytiske og metodiske kompetencer.
- har flair for det udbudsjuridiske sprog såvel som tal.
- er en habil IT-bruger med kendskab til excel og MS Office365.
- er fleksibel og hjælpsom af natur.
- har en relevant samfundsvidenskabelig kandidatuddannelse.
Vi ser meget gerne, at du er jurist, men erfaring og evner kan kompensere for det.
Vi tilbyder
- et godt arbejdsmiljø, som vi værner om, og hvor vi hjælper hinanden: Vi har det godt med, at vores kollegaer lykkes! Vi arbejder gerne sammen om opgaverne, men arbejder lige så ofte individuelt,
- plads til gode idéer og nytænkning,
- et tæt samarbejde med kollegaer på tværs af hele organisationen,
- relevant kompetenceudvikling og efteruddannelse,
- en arbejdsplads i et frisk og nyopført rådhus,
- en god kantineordning,
- ordning, hvor man kan holde flexfri hver 2. fredag.
Ansættelsesstart og løn- og ansættelsesvilkår
Vi forventer ansættelsesstart pr. 1. august eller 1. september 2024. Det afhænger lidt af dine og vores ferieplaner, og vi har forståelse for, at du også godt vil ordentligt ud af døren fra din nuværende arbejdsplads.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Ansøgningsfrist
Vi skal have modtaget din ansøgning senest torsdag den 20. juni 2024 kl. 12.00. Samtaler planlægges gennemført i uge 26.
For yderligere information
Du kan få mere at vide om stillingen hos contract manager Gunnar Tvilling på 2447 7481 eller hos leder af afdelingen for Indkøb og Udbud, Flemming Hansen, på 2148 6909.
Mød vores medarbejdere
På herlev.dk kan du møde nogle af vores medarbejdere fra forskellige arbejdspladser i kommunen. De fortæller hver især om, hvad de arbejder med, og hvorfor de er glade for deres arbejde.
Søg stillingen
Du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam/uønsket post”.
Om Herlev
Herlev er placeret i hjertet af hovedstadsområdet med en velfungerende infrastruktur. Transportmulighederne til og fra Herlev er gode og bliver forstærket med den kommende letbane og de fire letbanestationer i byen. Samtidig byder Herlev på let adgang til grønne områder. Vi er i fuld gang med at udvikle byen, så den også i fremtiden har et levende handelsliv, en spændende bymidte og er attraktiv at bo og drive virksomhed i.
I Herlev Kommune arbejder vi ambitiøst og målrettet på at sikre, at vores tilbud til borgerne også i fremtiden er på et højt niveau. Det gør vi ved at indrette organisationen med et større fokus på at styrke fagligheden og understøtte dialogen med borgerne, samt forkorte afstanden mellem det lokale politiske niveau og kommunens medarbejdere.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Indkøb og Udbud, Herlev Hovedgade, 110, 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6064130