BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Lønbogholder med erfaring søges til stor omsorgsvirksomhed, der bidrager til at give borgere i Danmark en bedre hverdag
Til vores lønteam i Herlev søger vi en erfaren lønbogholder til varetagelse af behandling af løn m.m. til godt 2.000 overenskomstansatte time- og månedslønnede samt funktionærer.
Du vil indgå i et team på tre medarbejdere, der er i færd med at ændre på processer og systemer for lønbehandlingen for alle de danske aktiviteter i Team Olivia. Du vi derfor få stor indflydelse på udførelsen og udviklingen af lønfunktionens arbejde. Sammen vil I blandt andet have ansvaret for udførelsen af følgende:
- Vedligeholdelse af medarbejderstamdata og opsætning i lønsystem
- Behandling og indlæsning af løndata fra diverse rapporteringssystemer
- Lønbehandling og udbetaling
- Indberetning og betaling af lønrelaterede omkostninger, herunder skat, pension og sociale omkostninger
- Lønrelaterede afstemninger
- Optimering af lønprocessen og udvikling af de anvendte systemer
- Besvarelse af spørgsmål fra lønmodtagerne og support til driften i lønrelaterede spørgsmål
- Samarbejde med HR og økonomiafdelingen om rapportering, ad hoc-analyser og generelle medarbejderforhold
Din profil
Du kommer med erfaring for all-round lønbehandling og gerne med kendskab til overenskomstforhold og lønrelaterede afstemninger. Har du erfaring med LessorLøn, Temponizer og arbejde med overenskomster inden for det sundhedsfaglige område, er det kun en fordel, men ikke en betingelse.
Derimod er det vigtigt, at du har gode Excel-kundskaber, et serviceminded sind og ønsker at indgå i et team, hvor samarbejde om opgavernes udførelse er afgørende for lønteamets succes.
Vi tilbyder
Du får mulighed for at arbejde under meget frie rammer og sætte dit præg på lønteamets arbejdsform og udførelse. Alle vores virksomheder beskæftiger sig primært med menneskelige relationer, og du får mulighed for at bidrage til, at mennesker, der har brug for hjælp, får en bedre hverdag.
Vi tilbyder dig attraktive ansættelsesvilkår og et godt uformelt arbejdsmiljø.
Vi tilbyder parkeringsforhold og god frokostordning.
Din arbejdstid kan i stor udstrækning tilpasses dine ønsker, og hjemmearbejde er muligt 1-2 dage om ugen i det omfang det giver mening, men vi vil også rigtig gerne være sammen med dig på kontoret i Herlev 3-4 dage om ugen.
Interesseret?
Så søg stillingen med det samme – vi holder løbende samtaler.
Har du spørgsmål til stillingen, så er du velkommen til at kontakte Lønchef Jesper Matzen på jesper.matzen@teamolivia.dk eller telefon 42 90 77 19.
Hvem er Team Olivia Danmark?
Team Olivia Danmark er en af landets største private udbydere af hjælpe- og støtteordninger til børn og voksne. Vi er godt 2500 medarbejdere fordelt på fem virksomheder, som alle brænder for vores ydelser: personlig assistance, opholdssteder, specialskoler og hjemmepleje. Team Olivia Danmark er en del af Team Olivia-koncernen, der består af 51 selskaber med mere end 11.000 medarbejdere i Sverige, Norge og Danmark.
Vi har gennemgået betydelige forandringer det seneste år, og vi er stadig i fuld gang med at videreudvikle og fremtidssikre Team Olivia, herunder vores HR-afdeling, med nye systemer og forretningsgange.
Vi ser frem til at høre fra dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
OLIVIA DANMARK A/S, Hørkær , 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6066500