BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Bliv vores nye eventkoordinator.
Er du passioneret omkring at skabe mindeværdige oplevelser? Vi søger en erfaren koordinator til vores personaleforening. Du vil spille en nøglerolle i at styrke vores fællesskab når du arrangerer aktiviteter og events, der bringer værdi til vores medlemmer. Du vil samarbejde med kollegaer fra hele Danmark og eksterne leverandører. I Coor, og specielt i denne stilling, er det dig der gør forskellen.
Dine opgaver
- kortlægge populære aktiviteter blandt medlemmerne
- identificere manuelle processer og udvikle løsninger til at automatisere dem for at øge effektiviteten
- udvikle og foreslå nye spændende aktiviteter
- håndtere henvendelser fra medlemmer og leverandører
- planlægge og koordinere/afvikle mindre events på tværs af landet
- udføre administrative opgaver som udsendelse af billetter, mødeindkaldelser, referatskrivning og opfølgning på mødebeslutninger m.m.
Vi tilbyder
- ansættelse på HR-overenskomst med en frivalgsordning på 9%, udbetalt to gange årligt (bonus), kan bruges til fx børne omsorgsdage, barnets 2. sygedag, uddannelse, seniordage, jvf. gældende overenskomst
- pensionsordning hos Velliv, 10% virksomhedsbetaling og 2% egenbetaling
- sundhedsforsikring hos Dansk Sundhedsforsikring
- stor grad af ansvar og indflydelse på dine opgaver
- en fantastisk personaleforening, som du er med til at udvikle
Arbejdstid og sted
Du skal arbejde på vores hovedkontor i Herlev, Hørkær 12A, med mulighed for at arbejde hjemmefra, afhængigt af opgaverne. Arbejdstiden er 37 timer mandag - fredag, men hvis nu du er rette kandidat og ønsker at arbejde lidt mindre end 37 timer kan vi måske finde ud af dette.
Du bliver ansat i HR afdelingen, hvor du får mere end 40 fantastiske kolleger, som arbejder i mindre teams som fx rekruttering, HR og uddannelse.
Hvem er du?
- du har erfaring med planlægning og eksekvering af mindre events rundt om i hele landet
- du kommer fra en lignende virksomhed hvor medarbejderne arbejder fra Skagen til Helsingør, så du har en forståelse for Coors organisation/personaleforening
- det er en stor fordel hvis du har erfaring, eller lysten til, at forhandle gode aftaler som passer til personaleforeningen
- du er professionelt nysgerrig og initiativrig
- du har erfaring med at arbejde i forskellige platforme, er åben for at lære nye teknologier og forbedre de eksisterende løsninger
- serviceminded og god til at samarbejde med alle typer mennesker
- har kørekort til niveau B
Sådan ansøger du
Send dit CV og en kort ansøgning, hvor du fortæller, hvorfor netop du er den rette til stillingen. Du søger via Coor.dk
Vi indkalder løbende til samtaler og fjerner opslaget, når vi har fundet den rette kandidat. Vi modtager ikke ansøgninger på mail og opfordrer til, at du undlader foto på din ansøgning/CV for en upartisk rekrutteringsproces.
Vi glæder os til at høre fra dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
COOR SERVICE MANAGEMENT A/S, Hørkær, 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6112311